طراحی سایت با اسنیپت های جدید گوگل - دارکوب در بلاگ اسکای

تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7

طراحی سایت با اسنیپت های جدید گوگل - دارکوب در بلاگ اسکای

تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7

فارسی Freestyle FAQs نرم افزار پرسش های متداول جوملا

نرم افزار Freestyle FAQs پلاگینی جهت راه اندازی سیستم پرسش های متداول در جوملا می باشد. این بسته فارسی مربوط به نسخه 1.10.0.1664 می باشد که با جوملا 2.5 و 3 سازگاری کامل دارد
سورس:

استخدام برنامه نویس PHP مسلط به پلاگین نویسی جوملا


استخدام برنامه نویس PHP مسلط به پلاگین نویسی جوملا

استخدام برنامه نویس PHP مسلط به پلاگین نویسی جوملا

 

دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نموده است و از آن زمان تا کنون در حدود 2500 وب سایت را طراحی و برنامه نویسی نموده است. در ابتدا سال های فعالیت دارکوب به زبان های PHP ، ASP و ASP.NET وب سایت طراحی نمود ولی رفته رفته با توجه به متن باز بودن PHP وهچنین سیکل نوسعه سریعتر آن نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی و هزینه تمام شده پایین آن زبان برنامه نویسی PHP را تخصصی برای طراحی سایت های خود برگزید. این شرکت سایت های معمولی را با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای PHP نظیر جوملا ، وردپرس و دروپال پیاده سازی می نماید که در برخی از این پروژه ها نیاز به اضافه کردن و نوشتن ماژول و پلاگین می باشد که نیاز به تخصص و تجربه بالا دارد.

 

دارکوب با توجه به حجم بالای پروژه های ورودی خود نیاز به برنامه نویسان و طراحان با تجربه وب به صورت تمام وقت، پاره وقت و پروژه ای (غیر حضوری) دارد که از علاقه مندان دعوت می شود رزومه کاری خود را به آدرس ایمیل info وب سایت http://sitedar.com و یا http://joomir.comارسال نمایند و در رزومه شرح دهند به چه صورت می توانند با مجموعه دارکوب همکاری نمایند.

تخصص های لازم برای برنامه نویس و توسعه دهنده وب سایت

  • برنامه نویسی PHP و آشنایی کامل با MVC
  • جاوااسکریپت و کتابخانه های جانبی آن نظیر Mootools و JQuery
  • کدزنی HTML و آشنایی کامل با کدنویسی دایوبیس
  • آشنایی کامل با CSS و انیشن سازی توسط آن و همچنین ابزارهای توسعه آن
  • کار با نرم افزارهای ویرایش تصاویر مانند فتوشاپ
  • آشنایی کامل با کتابخانه های ریسپانسیو سازی نظیر Bootstrap
  • مهارت در نرم افزارهای کد زنی نظیر Dreamweaver

سرعت انجام کار برای دارکوب بسیار مهم بوده و معمولا پروژه های خود را قبل از رسیدن زمان تحویل به مشتریان خود ارائه می نماید که البته تحویل سریع پروژه های خود را با کیفیت بالا ارائه می نماید. کیفیت مهترین دغدغه دارکوب در پروژه های خود بوده است و در صورتی که وب سایتی کیفیتی کافی برای ارائه به کارفرما نداشته باشد وب سایت را به مشتری خود ارائه نمی نماید و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پروژه را تحویل نمی دهد.

کلیه وب سایت های تحویل داده شده توسط دارکوب برای موتورهای جستجو بهینه سازی می گردد و در نهایت وب سایت برای بدست آوردن بهترین نتیجه برای کارفرما در بهینه ترین حالت ممکن به کارفرما ارائه می گردد. سرعت لود شدن صفحات وب سایت توسط دارکوب بررسی می گردد و در صورت نیاز عملیات بهینه سازی افزایش سرعت وب سایت در کلیه پروژه ها انجام می گردد.

در صورت استفاده از سیستم های مدیریت محتوا و در صورت لزوم برنامه نویس می بایست با کد زنی سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند وب سایت را مطابق با نظر کارفرما توسعه دهد.

دارکوب پروژه های طراحی وب سایت خود را با حداقل قیمت ممکن ارائه می نماید و بنابراین لازم است برنامه نویس وب سایت تجربه کافی در زمینه راه اندازی وب سایت را داشته باشد تا بتواند پروژه ها را با حداقل قیمت ممکن ارائه نماید. تجربه باعث می گردد سایتی که یک برنامه نویس مبتدی ظرف مدت زمان یک ماه آماده سازی می نماید را برنامه نویسی حرفه ای ظرف مدت یک روز کاری تحویل دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه استخدام برنامه نویس PHP می توانید با شماره تلفن 021-22082258 تماس حاصل فرمایید.

سورس:

برنامه نویس PHP مسلط به پلاگین نویسی جوملا

امکانات پلان پایه طراحی سایت


امکانات پلان پایه طراحی سایت

امکانات پلان پایه طراحی سایت

 

در صورتی که قصد حضور در اینترنت را دارید و قصد دارید از جایی شروع نمایید پلان پایه طراحی سایت دارکوب می تواند برای آغاز برای شما مناسب باشد. این پلان اولیه مناسب سایت های شخصی و همچنین برای تجربه اول حضور شرکت ها در اینترنت مناسب می باشد. دارکوب پلان های پایه طراحی وب سایت خود را با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای جوملا، وردپرس و یا دروپال پیاده سازی می نماید و در بخش زیر امکانات پلان پایه طراحی سایت را برای شما لیست می نمایم:

 

  • ثبت دامنه با پسوند ir و یا com به مدت یکسال به دلخواه خریدار که در صورت نیاز به ثبت دامنه اضافی هزینه ثبت آن جداگانه اخذ می گردد.
  • اختصاص 100 مگابایت هاستینگ لینوکس برای یک سال با پهنای باند 1 گیگابایت ماهیانه
  • پیاده سازی قالب وب سایت از بین قالب های موجود در فروشگاه قالب دارکوب که البته برخی از این قالب ها ویژگی های پیشرفته تر نظیر نسخه موبایلی ، انیمیشن و همچنین سبک های طراحی وب خاص دارند که در صورت سفارش کارفرما به هزینه پایه اضافه می گردد.
  • امن سازی وب سایت برای جلوگیری از هک شدن و بوت شدن وب سایت.
  • پشتیبانی یکساله وب سایت تا در مدت پشتیبانی مشکلاتی که برای وب سایت به وجود می آیند سریعا رفع گردد.
  • آموزش پانل کاربری به جهت درج مطالب وب سایت توسط کارفرما تا بتواند محتوای خود را در وب سایت بارگذاری نماید.

توسط پلان پایه یک سایت کامل از بابت معرفی شخص و یا شرکت قابل پیاده سازی می باشد و در این پلان نحوه درج مطالب وب سایت به کارفرما آموزش داده می شود تا کارفرما بتواند مطالب مورد نظر خود را در سایت بارگذاری نماید و درج اطلاعات توسط دارکوب انجام نمی گردد. توسط سیستم مدیریت محتوای وب سایت مالک وب سایت می تواند منوهای وب سایت، محتوای صفحات و تصاویر موجود در بدنه و هدر وب سایت را مدیریت نماید. منوهای مرسوم یک سایت شرکتی شامل صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما، گالری تصاویر، محصولات، پروژه ها، خدمات، مقالات ، گواهینامه ها و ... می باشد که در این پلان مدیر وب سایت می تواند منوهای مورد نظر را ایجاد نموده و مطالب داخل آن را بارگذاری نمایید. برای ترکیب بهتر صفحات دارکوب نیز منوبندی وب سایت را برای کارفرما در همین پلان پایه انجام می دهد. در صورتی که مالک وب سایت بخواهد عملیات درج مطالب وب سایت توسط دارکوب با دریافت هزینه درج مطلب قابل انجام می باشد.

کد نویسی وب سایت در کلیه پلان های طراحی سایت دارکوب به صورت دایو بیس بوده است و آدرس دهی صفحات برای موتورهای جستجو کاملا بهینه سازی شده اند و همچنین حجم و سرعت صفحات وب سایت در کلیه پلان های طراحی سایت دارکوب بهینه سازی می گردند.

پس از آموزش پانل کاربری دارکوب وب سایت های طراحی شده توسط خود را پشتیبانی می نماید تا در صورتی که برای وب سایت مشکلی پیش آمد و یا کارفرما سوالی در خصوص نحوه کار با کنترل پانل وب سایت داشت بتواند سریعا آن را مرتفع نماید.

در صورتی که کارفرما خود دامنه و هاستینگ را از طریق شرکت دیگری ثبت نموده باشد هزینه آن از پلان پایه طراحی سایت دارکوب کسر نمی گردد و این هزینه صرف سازگاری سازی وب سایت با وب هاست شرکت کارفرما می گردد.

مدت زمان تحویل وب سایت در پلان پایه دارکوب 1 هفته می باشد و پس از گذشت این زمان کارفرما می بایست برای آموزش پانل کاربری در دفتر دارکوب حاضر گردد و مدت زمان آموزش سیستم مدیریت محتوای وب سایت بین 1 الی 2 ساعت می باشد که نیازی به پیش نیاز برای این آموزش وجود ندارد و البته هر چه آموزش بیننده با نحوه کار وب سایت ها و اینترنت آشناتر باشد در روند آموزش نتیجه بهتر خواهد بود و بنابراین به شرکت ها توصیه می گردد با تجربه ترین افراد خود را در زمینه اینترنت مسئول مدیریت مطالب وب سایت نمایند.

پیشنهادات ویژه

پلان پایه دارکوب برای شرکت هایی مناسب می باشد که بودجه محدودی برای طراحی سایت دارند و پیشنهاد دارکوب به شرکت ها نیست. پیشنهاد دارکوب به شرکت ها برای آنکه سایتی با کیفیت و ظاهر قابل قبول داشته باشند آن است که درج مطالب وب سایت نیز توسط این مجموعه انجام گردد. هزینه درج مطالب وب سایت 500 هزار تومان می باشد اما به دلیل آنکه مطالب توسط طراح وب سایت در سایت بارگذاری می گردد سایت کیفیت ظاهری قابل قبول تری خواهد داشت نسبت به زمانی که مطالب توسط کارفرما در سایت بارگذاری گردد. همچنین دیگر پیشنهاد دارکوب به شرکت ها برای آنکه وب سایت کیفیت قابل قبولی داشته باشد آن است که با توجه به آنکه امروزه کاربران بسیاری از موبایل و تبلت برای رویت وب سایت استفاده می نمایند وجود نسخه موبایلی برای وب سایت امری ضروری می باشد و هزینه طراحی سایت به صورت سازگار با موبایل 500 هزار تومان می باشد.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت ریسپانسیو می توانید مقاله http://sitedar.com/blog/94-responsive-web-design-benefits.htmlرا مطالعه نماید.

پلان پیشنهادی دارکوب به شرکت ها پلان 1.5 میلیون تومانی که طراحی یک سایت همراه با درج مطالب سایت توسط دارکوب و همچنین قابلیت نسخه موبایلی سایت می باشد.

سورس:

پلان پایه طراحی سایت