طراحی سایت با اسنیپت های جدید گوگل - دارکوب در بلاگ اسکای

تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7

طراحی سایت با اسنیپت های جدید گوگل - دارکوب در بلاگ اسکای

تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7

پرسش هایی که باید قبل از ثبت وب هاستینگ رایگان جوملا پرسید


هاست رایگان جوملا ممکن است مانند یک کلاه برداری کامل باشد اما شما می توانید یک هاستینگ رایگان جوملا با استفاده از یک جستجوی ساده در گوگل پیدا کنید. در این مقاله سعی خواهیم کرد ایده هایی که شما می توانید برای یافتن هاست رایگان جوملا انجام دهید و همچنین چند راهنمایی در باره چگونگی پیدا کردن آن را برای شما بیان می کنم.
انجام جستجوی گوگل برای هاستینگ رایگان جوملا:
اولین گام برای پیدا کردن یک حساب هاستینگ رایگان جوملا رفتن به موتور جستجوی مورد علاقه خود و انجام یک جستجوی سریع میباشد. معمولا موتورهای جستجو کیورد "what's up" را خوب می دانند و نتایج جستجوی قابل اعتمادی به شما نشان داده خواهد شد. پیدا کردن میزبان رایگان جوملا بدون تبلیغات می تواند کمی مشکل باشد.
حالا اجازه دهید شروع به صحبت کردن در مورد فواید و انواع مختلف حساب های هاستینگ رایگان بکنم.
جوملا یک مدیریت سیستم محتوا منبع باز است و این بدین معنا میباشد که استفاده از آن رایگان میباشد. اگر شما در مورد همه چیزهایی که می توانید با آن انجام دهید مطمئن نیستید یک جستجوی سریع در گوگل برای "GPL license regulations." ( مقررات مجوز جی پل ال ) انجام دهید. با این که گفته شد جوملا یک سیستم مدیریت محتوا کاملا رایگان است و بسیاری از قالب ها و ماژول ها و افزودنی ها هم همچنین رایگان میباشند. پس برای چه برای هاستینگ آن باید هزینه پرداخت کرد؟ شما چیز زیادی لازم نخواهید داشت هنگامی که هاستینگ جوملا می آید در اینجا چیزهای اولیه برای پیدا کردن یک شرکت هاستینگ رایگان برای شما بیان می کنم.
آیا انها یک سی پنل هاستینگ رایگان ارائه می دهند؟
رایگانی سی پنل میزبانی وب مهم است وقتی که با جوملا می آید. اگر شما دسترسی به سی پنل با حساب هاستینگ رایگان خود نداشته باشید در نتیجه شما قادر به انجام بسیاری موارد با حساب هاستینگ جوملا خود نخواهید بود. بدون سی پنل شما مانند رفتن به تاریکی و گیر کردن در آن خواهید بود.
آیا انها PHP5/MySQL رایگان ارائه می دهند؟
شما می دانید و دیده اید که چگونه بسیاری از سیستم های CMS بروی PHP اجرا می شوند و از پایگاه داده MySQL استفاده می کنند. این واقعا همیشه مهم است که بدانید هاستینگ ویندوز برای سیستم CMS منبع باز بی معنی خواهد بود.
آیا انها دسترسی به FTP را ارائه می دهند؟
FTP مخفف "file transfer protocol." ( پروتکل انتقال فایل ) میباشد. این چیزی است که شما از آن بیشتر برای آپلود و دانلود فایل از کامپیوتر خود به سرور و بلعکس استفاده خواهید کرد. این سریعترین و ساده ترین راه برای اضافه کردن فایل های جدید به سرور و دانلود کردن انها میباشد.
آیا انها هر گونه پشتیبانی از مشتری ارائه می دهند؟
پشتیبانی از مشتری همیشه یک عامل میباشد بدون پشتیبانی خوب از مشتری پکیج هاستینگ رایگان ممکن است تبدیل به یک پکیج کابوس شود. اطمینان حاصل کنید که یرخی از پشتیبانی های خوب مشتری وجود داشته باشد.
کاتچ و یا catch چیست؟
مردم به تنها و بدون سبب پکج رایگان هاستینگ ارائه نمی کنند حتما چیزی از آن می خواهند که آن را ارائه می دهند در این جا چند راه برای در آوردن پول از سی پنل هاستینگ رایگان برای شما بیان می کنم.
1 – قرار دادن تبلیغات در سایت خودشان
2 – قرار دادن تبلیغات در وب سایت شما
3 – انجام بک لینک برای سایت میزبانی خودشان
4 – ارائه دادن فضای دیسک کوچک تا شما نیاز به ارتقاء داشته باشید وبرای ارتقاط هزینه پرداخت کنید
5 – پرداخت هزینه برای پشتیبانی از مشتری
6 – فروش خدمات توسعه یافته انها
قبل از رفتن برای هاستینگ رایگان جوملا مطمئن شوید که آیا هاستینگ رایگان جوملا فقط برای جوملا است یا شما می توانید وردپرس (Wordpress ) و دیگر نرم افزارهای PHP مبتنی بر سیستم های CMS را استفاده کنید.
آدرس:

آیا کسی می تواند خدمات سئو صفحات وب سایت را تضمین نماید؟

تضمین خدمات سئو و یا بهینه سازی سایت امری نادرست است. در واقع افراد این مورد را به عنوان شفاهی اعلام می نمایند ولی این موردی است که حتی خود گوگل اعلام می نماید نادرست است.

بین 10 شرکت ارائه کننده خدمات سئو 8 شرکت اعلام می نمایند که خدمات سئو و بهینه سازی خود را گارانتی می نمایند.

ما می دانیم که شرکت های ارائه کننده خدمات طراحی سایت و سئو بسیار هستند و انتخاب یک شرکت مناسب از بین این شرکت ها بسیار مشکل می باشد.

این مقاله این مطلب را برای کارفرمایان محترم روشن می سازد که آیا شرکتی را که ادعای گارانتی نمودن خدمات سئو خود را می نمایند را برای انجام خدمات سئو خود برگزینند و یا خیر. شما پس پایان مقاله خواهید توانست شرکت مورد نظر خود را انتخاب نمایید

چرا شما نمی توانید خدمات سئو خود را تضمین نمایید؟

آن بسیار ساده است. کسی نمی تواند رنکینگ گوگل را تضمین نماید. شما این مورد را در سایت خود گوگل در بخش آموزش های عمومی گوگل منابع مدیران سایت خواهید یافت.

Webmaster Tools Help

شما می بایست همه موارد را بخوانید. مشتری خدمات سئو می بایست یک سوال از ارائه دهنده خدمات بهینه سازی داشته باشد. در صورتی که شرکتی اعلام نماید خدمات سئو خود را تصمین می نماید این مورد یک نمره منفی برای آن شرکت به حساب می آید.

خدمات سئو ارزان نیست. برای رنک گرفتن مناسب در کلمه کلیدی می بایست بررسی های بسیار توسط متخصصین سئو انجام شود و نیروی کاری می بایست به صورت مداوم بر روی سایت فعالیت نماید. متخصصین سئو می بایست اطلاعات خود را به صورت روزانه به روز رسانی نمایند و دائما در زمینه سئو سایت و تغییرات آن اطلاعات کسب نمایند.

در انجام خدمات سئو شرکت ارائه دهنده خدمات می بایست با کارفرمای خود صادق باشد و روش کار خود را به کارفرما به صورت شفاف توضیح دهد. روش بالا آوردن و ارتقاء رنکینگ سایت در موتورهای جستجو بسیار مهم می باشد. برخی روش ها کوتاه مدت هستند و برخی دیگر بلند مدت. روش های درست تاثیر بلند مدت دارند، به این صورت که با تغییر الگوریتم گوگل وب سایت رنک از دست نخواهد داد. در صورتی که شرکت ارائه کننده خدمات بهینه سازی روش هایی را در جهت افزایش کیفیت سایت ارائه داد. آن روش ها درست می باشند.

فاکتورهایی که گوگل اعلام می نماید مهم هستند را گوگل به صورت کلی اعلام نموده. این فاکتورها در رنک سایت بسیار مهم هستند:

  • کیفیت محتوا
  • کیفیت لینک های داخلی و خارجی
  • سرعت وب سایت
  • کد نویسی استاندارد
  • مرتبط بودن همه چیز

پس چه می بایست انجام دهیم؟

بنابراین شما بهتر است از شرکت ارائه دهنده خدمات سئو بخواهید خدمات خود را تشریح نماید و در صورت استفاده از خدمات مناسب آن شرکت را انتخاب نمایید. خدمات سئو چیزی جز بالا بردن کیفیت یک سایت از طریق ارسال مقالات با کیفیت در زمینه مورد نظر در سایت به صورت دوره ای، ایجاد بک لینک در سایت های مرتبط، استاندارد سازی کد نویسی صفحه و رفع عیب مشکلات هاستینگ نیست. مهم آن است که شما سایت با کیفیتی داشته باشد تا گوگل شما را در صفحه اول سایت خود نمایش دهد.

هیچ کس نمی تواند خدمات سئو و بهینه سازی خود را تضمین نماید.

سورس:

 کسی می تواند خدمات سئو صفحات وب سایت را تضمین نماید

آیا شما نیاز به کنترل پنل های مختلف برای وب هاستینگ سئو دارید؟


ماهیت هاست سئو چیزی است که بسیار ساده میباشد اما عملکرد واقعی آن می تواند بسیار برای مردم گیج کننده باشد. از آنجا که این نوع هاستینگ مستلزم وب سایت های مختلف با کلاس های مختلف IP c خود میباشند خیلی از صاحبان کسب و کار الکترونیک را سردرگم می کند. این به چه معنا میباشد؟ آیا شما نیاز به اجاره کردن سرورهای مختلف برای دریافت کردن آدرس های IP را دارید؟ آیا شما نیاز به مدیریت کنترل پنل های مختلف را دارید؟
اول باید چگونگی کار کردن کنترل پنل در داخل SEO هاستینگ را درک کنیم و همچنین شما نیاز به فهمیدن IP آدرس و چگونگی کار کردن آن را هم دارید. هر وب سایت و یا هر اتصال به اینترنت آنلاین دارای IP آدرس خاص خود میباشد. روتری که شما در منزل از آن استفاده می کنید IP آدرس خاص خود را دارد همانطوری که وب سایت کمپانی شما هم IP آدرس خاص خود را دارد. با این حال هر وب سایت در هر سرور همان IP آدرس را خواهد داشت چرا که این آدرس مشخص کننده سرور واقعی از دیگر سرورها میباشد. درون آن IP آدرس کلاس های مختلفی وجود دارد و این کلاس هاست که مربوط به هاست سئو خواهند بود.
هر IP آدرس پر شده در دوره ای از اعداد از هم جدا شده میباشد مانند 123.456.789.10 هر بخش از این اعداد اشاره کننده به یک حرف میباشد از راست به چپ A, B, C, و D که کلاس C در SEO هاستینگ مهم میباشد زیرا آن چیزی است که موتورهای جستجو به آن نگاه می کنند و اگر شما سایت های مختلفی داشته باشید که همه آنها همان کلاس C را داشته باشند موتورهای جشتجو در واقع می توانند شما را جریمه کنند.
و این به این دلیل است که یکی از تاکتیک های رایج SEO هاستینگ ایجاد بسیاری از وب سایت ها برای یک کسب و کار و یا همان شخص میباشد و از انها برای ترویج سایت های دیگر استفاده می کند. این کار باعث ایجاد مقدار زیادی از ترافیک برای سایت ها خواهد شد و باعث افزایش درآمد کلی خواهد شد. با این حال اگر همه آن وب سایت ها داری همان کلاس C در IP آدرس خود باشند موتورهای جستجو در واقع آنها را جریمه خواهند کرد به جای جلب کردن ترافیک برای انها.
از انجا که این سیستم طولانی است و تا حدودی پیچیده میباشد که منجر می شود بسیاری از مردم فکر کنند که انها نیز به داشتن وب سایت ها مختلف ذخیره شده بر سرور های مختلف را دارند و این که انها باید کنترل پنل های جداگانه ای برای مدیریت انها استفاده کنند. پس از همه اگر هر چیزی برروی سرور همان IP آدرس را داشته باشد که به نظر می رسد تنها راه برای تغییر IP آدرس را داشته باشد. اگر این موارد بود SEO هاستینگ هیچ وقت آسان و راحت نمی بود.
هنگامی که شما برای یک SEO هاستینگ ثبت می کنید انها برای همه وب سایت های شما یک IP آدرس تعیین می کنند و اطمینان حاصل می کنند که هر کدام از این IP ها کلاس C خودش را داشته باشد. انها می توانند این کار را هنگام راه اندازی سایت شخصی شما انجام دهند و همه انها می تواند بروی همان سرور انجام شود زیرا تمام آن به صورت دستی توسط SEO هاستینگ انجام می شود. همچنین در همین راستا شما لازم نیست به کنترل پنل ها مختلف به منظور داشتن کلاس ها مختلف C دسترسی داشته باشید چون همه انها بر روی همان سرور میباشند.
بسیاری از مردم فکر می کنند به دلیل اینکه SEO هاستینگ نیاز به داشتن IP آدرس های مختلفی را دارد پس شما باید کنترل پنل ها جداگانه برای دسترسی به انها را داشته باشید. ولی این 100 در صد درست نمیباشد.
سورس:

وب هاستینگ بر روی سرورهای متعدد و تاثیر آن بر آپتایم وب سایت


در این مقاله می توانید در مورد فن آوری مورد استفاده در سرور های متعدد هاستینگ و همچنین به حداکثر رساندن امنیت و آپ تایم سایت را بدانید.
در حال حاضر هاست برای وب سایت به یک کالا تبدیل شده است که در آن رقابت به حد بسیار بالایی رسیده است و قابلیت انتخاب میان انواع پکیچ های هاستینگ و امکانات و قیمت بسیار مشکل میباشد. علاوه بر این انتخاب یک هاست بر اساس ارزانی قیمت یک ایده ی خوب نمیباشد و به جای آن بالا بودن قیمت هاست هم از نظر قابلیت اطمینان و خدمات بیشتر باعث از دست دادن پول و در نتیجه خرابی کسب وکار شرکت ها می شود.
انتخاب بهترین از بین هزاران شرکت ارائه دهند گان هاستینگ و نمایندگی فروش هاست کار بسیار مشکل میباشد. نه تنها بر اساس آمار و روش آزمایش حتی اگر هاستینگ به یک کالا تبدیل شود انتخاب یک هاست بر اساس قابلیت اطمینان بالاتر همچنین مشکل میباشد.
در حال حاضر اساس قابل اطمینان بودن هر شرکت میزبانی وب هاست جایگزین میباشد. هاست جایگزین ارائه کننده جایگزین در صورت بروز هر مشکل میباشد. هاست اضافی برای اطمینان از تداوم کار به عنوان یکپارچه و شفاف امکان پذیر است.
چندین شرکت هاست وجود دارد و از جمله این شرکت ها شرکت هاستینگ بین المللی دارکوب که از قابلیت اتصال بالا به شبکه استفاده می کنند. این نوع اتصال کابل های با سرعت بالا میباشند که داده ها را از سرور به مرورگر می رسانند. در برابر این قابلیت اتصال بالای چندین وب سرور بسیار نادر و گران قیمت  میباشد. بنابراین بندرت استفاده می شوند. آنها گران هستند بدلیل استفاده از تجهیزات مسیر یابی پر هزینه میباشد.
چیزی دیگری که تا حدودی شناخته شده است نام دامنه سرور ( DNS ) میباشد. DNS یک ویژگی دارد به اسم round robin که در هنگام رسیدن درخواست از DNS اجازه می دهد از میان آدرس ها تا یک آدرس IP خاص را انتخاب کند.
نام دامنه سرور DNS نقش پایگاه داده از نام هاست به آدرس های IP خود را دارد. بنابراین به جای به خاطر سپردن یک سری گسترده از اعداد ( آدرس IP ) فقط لازم است در مرورگر نام دامنه خود WWW.MYDOMAIN.COM را تایپ کنید تا به وب سایت خود دسترسی پیدا کنید.
در حال حاضر انتشار اطلاعات DNS در سراسر بازار وب به طور معمول 2 تا 3 روز طول خواهد کشید. به خاطر این دلیل وقتی کسی دامنه را خرید یا منتقل کند فورا در مرورگر وب قابل رویت نخواهد بود. 2 تا 3 روز طول می کشد تا در تمام دنیا اطلاعات DNS بارگذاری شود.
این تاخیر منافع امنیتی هاستینگ یک وب سایت بر روی چند سرور متعدد را خنثی می کند چون وب سایت در صورت هر مشکلی برای چند روز پایین ( down ) خواهد بود. برای معالجه این کار باید DNS خود را به یک سرور دیگر تغییر دهد و چند روز صبر کند تا تغییر در روتر و اینترنت انجام گیرد.
در عین حال یک راه دیگر برای حل مشکل بالا وجود دارد و آن هم round robin استراتژی DNS میباشد و می تواند این سردرگمی را با نقشه برداری  یک نام دامنه به بیش از یک آدرس IP حل کند. در حال حاضر باید یک شرکت هاستینگی را انتخاب کنید که از روش DNS round robin استفاده می کند و آن را به مشتریان خود ارائه بدهد. شرکت هاستینگ بین المللی دارکوب از جمله شرکت های هاستینگی میباشد که این تکنیک را برای مشتریان خود ارائه می دهد.
DNS round robin توسط شرکت میزبانی با راه اندازی یک وب سایت بر 2 وب سرور مستقل یا حتی بیشر از 2 وب سرور اجرا خواهد شد. این گونه یک وب سایت 2 آدرس IP اختصاصی یا بیشتر برای خود خواهد داشت.
آدرس:

چگونه در گوگل اول بمانیم

چند گام برای نمایش سایت به عنوان اولین نتیجه جستجوی گوگل

نمایش سایت به عنوان اولین نتیجه جستجو در گوگل به آن سادگی ها که گمان می نمایید نمی باشد. شما می توانید با تلاش بسیار و بهره گیری از یکمتخصص سئو در نتایج جستجوی گوگل اول باشید. اول بودن در گوگل به معنای رقابت است. شما می بایست از سایر رقبای خود در گوگل قویتر عمل نمایید. زمانی که در نتایج جستجوی گوگل بالا آمدید مشتریان جدیدی به سمت شما سرازیر می شوند که باعث افزایش رونق کسب و کار شما خواهد گردید. لطفا دقت نمایید قبل از انجام هر گونه بهینه سازی در سایت با متخصص سئو مشورت نمایید.

اولین گام برای نمایش سایت به عنوان اولین نتیجه جستجوی گوگل بررسی کلمات کلیدی می باشد. بررسی کلمات کلیدی بخش بسیار مهمی می باشد، پس از بررسی کلمات کلیدی تمامی کلمات کلیدی مرتبط و مهترین های آنها شناخته می شوند.

پس از شناخته شدن تمامی کلمات کلیدی می بایست در وب سایت بهینه سازی هایی انجام گردد. این بهینه سازی ها شامل رعایت استاندارهای وب در سایت، بهینه سازی ساختار سایت از نظر منوبندی، بهینه سازی قالب سایت برای گرفتن بهترین نتیجه در گوگل، افزایش سرعت سایت و رفع کل خطاهای سایت از نظر سئو و بهینه سازی می باشد. در برخی موارد حتی لازم است سایت جدیدی طراحی گردد. یک سایت 100% سئو سایتی است که در آن استاندارهای کد نویسی رعایت شده، آدرس دهی صفحات برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده و نحوه چیدمان مطالب در سایت مناسب موتورهای جستجو باشد. همچنین تکنیک های جدیدی در گوگل معرفی شده به نام rich snippet که با استفاده از آنها می توانید رنک سایت خود را در موتورهای جستجو ارتقاء ببخشید.

پس از بهینه سازی سایت می بایست مطالب با موضوعات مرتبط به سایت اضافه گردد. سعی نمایید مطالب با کیفیت و مورد نیاز کاربران به سایت اضافه نمایید و این کار را به صورت دوره ای یعنی روزانه و یا هفتگی انجام دهید. در تهیه مطالب خود مطالب می بایست با استفاده از کلمات کلیدی که در مرحله اول استخراج گردیده ایجاد گردد. برای ایجاد مطالب حتما با یک متخصص سئو مشورت نمایید.

پس از درج مطالب در سایت خود نوبت آن رسیده که سایت شرکت را در سایت های دیگر معرفی نمایید برای انجام این کار می توانید مقالاتی در زمینه کاری خود آماده نموده و به سایت های دیگر ارسال نمایید و در نهایت لینک سایت خود را به عنوان مرجع در سایت مورد نظر قرار دهید. در انجام این کار نیز حتما با متخصص سئو مشورت نمایید.

پس از انجام موارد بالا در مدت یک ماه نتیجه بسیار خوبی در گوگل خواهید گرفت. در صورتی که موارد بالا را تحت نظر یک متخصص سئو انجام دهید حتما در نتیجه ی جستجوی گوگل اول خواهید شد. البته شما می بایست موارد مورد نظر را به صورت دائمی انجام دهید تا در گوگل اول باقی بماند. زیرا اول شدن در گوگل یک مسئله می باشد و نگهداری از مکان در گوگل مسئله دیگر.

طراحی سایت دارکوب با توجه به سابقه طراحی خود از سایت 1381 تا کنون و پیاده سازی 1500 سایت تا زمان نوشتن این مقاله امور سئو سایت شما را به پایین ترین قیمت ممکن به عهده می گیرد. جهت مشاوره به شماره های تماس دارکوب و یا پشتیبانی آنلاین مشتریان و همچنین فرم تماس با ما دارکوب تماس حاصل فرمایید.

منبع:

در گوگل اول بمانیم و اول باشیم