طراحی سایت با اسنیپت های جدید گوگل - دارکوب در بلاگ اسکای

تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7

طراحی سایت با اسنیپت های جدید گوگل - دارکوب در بلاگ اسکای

تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7

طراحی صفحات سایت سئو با قیمت ارزان

طراحی سایت سئو ارزان

طراحی سایت سئو ارزان

رعایت اصول سئو در طراحی سایت بسیار مهم می باشد و باعث موفقیت و کسب درآمد بیشتر از وب سایت می گردد. تمام کسانی که قصد راه اندازی وب سایت را دارند در پی راهی برای افزایش بازدهی و درآمد زایی از وب سایت هستند و رعایت اصول سئو این مورد را تضمین می نماید. سئو و بهینه سازی وب سایت باعث بالا رفتن رنک وب سایت در نتیجه های موتورهای جستجو می گردد که همین امر باعث افزایش تعداد بازدید کنندگان وب سایت و در نتیجه مشتریان وب سایت می گردد و موردی که بسیار مهم می باشد آن است که سئو بازدیدکنندگان مرتبط به زمینه فعالیت شرکت را زیاد می کند چیزی که هر وب سایتی به آن نیازمند است. دارکوب اصول سئو را در پروژه های پایه و ارزان قیمت خود نیز رعایت می نماید تا مشتریان خود بالاترین بهره را از وب سایت خود ببرند.

 

بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو نیاز به تجربه فراوانی دارد و دارکوب با توجه به فعالیت 13 ساله خود و طراحی تعداد بسیار وب سایت می تواند سئو بودن وب سایت شما را تضمین نمایید. دارکوب در کلیه پروژه های خود حتی در پلان های پایه خود اصول اولیه سئو را رعایت می نماید. این اصول اولیه شامل:

  • کد نویسی وب سایت توسط دایو و عدم استفاده از جدول در طراحی صفحات
  • آدرس دهی صفحات به صورت بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو
  • رعایت اصول عدم وجود صفحات با عنوان و بدنه تکراری در کلیه صفحات
  • استفاده از تگ های مناسب برای صفحه بندی وب سایت
  • بهینه سازی سرعت وب سایت و استفاده از کش و سیستم های بهینه ساز سرعت وب سایت
  • عنوان دهی به صفحات وب سایت به صورت استاندارد و در جهت برندینگ وب سایت

اصول ذکر شما در بالا اصول اولیه سئو وب سایت می باشند و رعایت آن موفقیت وب سایت را تضمین می نماید. البته در کنار اصول اولیه سئو موارد پیشرفته تری نیز وجود دارند که دارکوب آن ها را به صورت آپشن در کنار اصول اصلی با هزینه اضافه انجام می دهد که این موارد شامل:

  • نسخه موبایلی وب سایت که با توجه به سیستم رنک دهی جدید موتورهای جستجو نظیر گوگل، وجود نسخه موبایلی وب سایت یکی از آیتم های رنک دهی شده است و برای داشتن رنک بهتر می بایست حتما نسخه موبایلی وب سایت یا به اصطلاح ریسپانسیو طراحی گردد.
  • استفاده از اسنیپت های جدید که باعث ارتباط بهتر موتورهای جستجو با وب سایت می گردد. کار این اسنیپت ها در سایت آن است که به موتور جستجو اعلام می نمایند که هر بخش از وب سایت شامل چه چیزی هستند. توسط این اسنیپت ها می توانید به موتور جستجو اعلام نمایید که هم اکنون در چه صفحه ای هستیم و عنوان و بدنه مطلب را مشخص نمایید و تصاویر مطلب را نشانه گذاری نمایید و همچنین سایر آیتم های پیشرفه دیگر. دو اسنیپت بسیار مهم که تاثیر بسیاری در رنکینگ وب سایت دارند اسنیپت آدرس صفحه و رتبه دهی می باشند.
  • طراحی سایت به صورت تک صفحه که باعث بالا رفتن مدت زمان ماندگاری کاربر در وب سایت می گردد که همین مورد تاثیر بسیار زیادی بر روی رنک وب سایت در موتورهای جستجو دارد
  • بک لینک سازی برای وب سایت در جهت بالا بردن ارزش وب سایت در موتورهای جستجو. یکی از المان های رنک دهی موتورهای جستجو به وب سایت ها بک لینک های وب سایت می باشد که بک لینک به لینک های وب سایت موجود در سایت های دیگر گفته می شود که هرچه تعداد این بک لینک ها بیشتر و کیفیت بالاتری داشته باشند ارزش وب سایت در موتورهای جستجو بالاتر خواهد رفت. الیته بک لینک سازی غلط حتی ممکن است رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو تنزل دهد و بنابراین بهتر است این عملیات زیر نظر کارشناسان با تجربه انجام گردد.

سئو و بهینه سازی وب سایت موجب افزایش بسیار موفقیت وب سایت و در نتیجه کسب و کار می گردد و بنابراین بهتر است کار طراحی وب سایت خود را به شرکتی با تجربه واگذار نمایید. دارکوب کلیه خدمات طراحی وب سایت و سئو خود را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت ممکن ارائه می نماید تا از این طریق رضایت مشتریان خود را بدست آورد. برای مشاوره و برطرف نمودن هر گونه سوال می توانید با شرکت تماس حاصل فرمایید.

همچنین می توانید مقاله رایگان آموزش سئو نوشته شده توسط دارکوب در آدرس http://sitedar.com/blog/15-seo.html مطالعه نمایید.

 

لینک و سورس:

طراحی سایت سئو

رفع کردن مشکل های صفحات تکراری Duplicate Content جوملا

صفحات تکراری یا همان Duplicate Content تاثیر بسیار نا مطلوبی بر روی سئو وب سایت دارد و رتبه وب سایت را در نتیجه های موتورهای جستجو پایین می آورد. صفحات و محتوای تکراری به وجود دو و یا چند صفحه با محتوای یکسان در وب سایت گفته می شود که از طریق Google Webmaster Tools می توانید صفحات تکراری وب سایت خود را بررسی نمایید. رفع صفحات تکراری وب سایت بسیار مهم بوده و تاثیر بسیاری در رتبه و سئو وب سایت دارد.

 

جوملا با توجه با ساختار درختی خود که برای گرفتن بهترین نتیجه از ساختار وب سایت طراحی گردیده در صورت عدم توجه و دقت و با تغییر دسته بندی ها و منوهای وب سایت به سرعت دچار این مشکل می گردد که در صورت زیاد بودن تعداد صفحات رفع صفحات تکراری وب سایت بسیار مشکل می باشد.

جوملا در دو قسمت معمولا دچار محتوای تکراری می گردد که در قسمت زیر هر دو بخش و راه حل آن توضیح داده شده است.

محتوای تکراری در بخش مقالات

در صورتی که وب سایت شما منوبندی مناسبی داشته باشد و در لینک دهی صفحات شاخه صفحه مورد نظر را لحاظ کرده باشید دچار این مشکل نخواهید گردید البته به شرطی که همیشه از آخرین نسخه جوملا استفاده نمایید. در صورتی که از داخل مقاله ای ، مقاله دیگری را لینک نموده باشید و یا دسته بندی مقاله را عوض کرده باشید و یا همچنین منوهای سایت را تغییر داده باشید ممکن است دچار محتوای تکراری در سایت بشوید. برای آنکه خیال شما از بابت وجود محتوای تکراری در سایت راحت باشد دارکوب پلاگینی طراحی نموده است که صفحات فرعی از مقاله را با تگ Canonical به آدرس اصلی و درست لینک می دهد و از این طریق مشکل مقالات تکراری به کل در سایت شما رفع می گردد. این پلاگین با نام Joomla Articles Canonical Pluginمنتشر شده است و می توانید از لینک عنوان آن را دانلود نمایید. برای استفاده از پلاگین کافی است آن را در سیستم جوملای خود نصب و فعال سازی نمایید.

عناوین تکراری در صفحه بندی مطالب

جوملا در عنوان مطالب صفحه بندی شده خود عنوان را برای کلیه صفحات به صورت یکسان نمایش می دهد که همین امر باعث وجود صفحات با عناوین تکرای در وب سایت می گردد. برای جلوگیری از این مشکل دارکوب پلاگینی طراحی نموده است که شماره صفحه را به انتهای نام صفحه اضافه می نمایید تا وب سایت دچار محتوا با عنواین تکراری نگردد. این پلاگین Joomla Seo Pagination نام دارد و می توانید آن را از لینک دانلود نمایید. برای فعال سازی کافی است پلاگین را بر روی سیستم مدیریت محتوای جوملا خود نصب و فعال سازی نمایید.

منبع:

رفع مشکل صفحات تکراری Duplicate Content

افزایش تاثیر گذاری صفحات وب سایت با استفاده از رنگ ها

انتخاب رنگ وب سایت

انسان ها بر پایه احساسات خود تصمیم می گیرند مخصوصا زمانی که صحبت از خرید و سفارش کالا و خدمات به صورت آنلاین باشد. رنگ ها تاثیر بسیاری بر احساسات کاربران شما دارند و در صورتی که رنگ های درستی در طراحی سایت خود انتخاب نمایند می توانید کاربران بیشتری از وب سایت خود را به مشتری تبدیل نمایید.

 

روانشناسی رنگ ها

برای آنکه انتخاب رنگ مناسبی برای وب سایت خود داشته باشید می بایست از تاثیراتی که رنگ ها در احساس افراد دارند را بدانید. بر پایه تحقیقات اخیر رنگ ها تاثیر بسیار زیادی بر روی تصمیمات افراد دارد و انتخاب رنگ مناسب می توانید موجب افزایش بسیار کارائی وب سایت شما گردد. بر پایه تحقیقاتی که در یکی از دانشگاه های معتبر کانادا که تحقیق آن در این آدرس منتشر شده است به طور میانگین 90 ثانیه زمان می برد تا یک کاربر محصول مورد نظر خود را انتخاب نماید و 75 درصد زمان ها انتخاب محصول وابسته به رنگ آن می باشد و بنابراین رنگ نقش مهمی در انتخاب کاربر و مشتری خواهد داشت. در بخش زیر برخی از اثرات رنگ های مختلف را برای شما بازگو می نمایم:

سیاه

اعتبار و قدرت و این رنگ برای صنایع مد مرسوم می باشد زیرا موارد را کوچک تر نمایش می دهد.

سفید

معصومیت، پاکی و تمیزی. رنگ های روشن کنتراست خوبی در کنار رنگ های تیره دارند.

قرمز

عشق و راحتی. توجه را به خوبی به خود جلب می نماید و سازگار با پیام های زیستی می باشد.

زرد

خوش بینی و فعالیت. حس عجله و انگیزه را به کاربر القاء می نماید که برای سایت های فروشگاهی بسیار مناسب است.

ارغوانی

تجمل، سلامتی و کمال. یکی از رنگ های حمایت کننده از بانوان می باشد. البته در کنار رنگ های نادرست حس مصنوعی بودن را القاء می نماید.

قهوه ای

استوار، قابل اعتماد و سنتی. حس اعتماد و اصالت را در کاربر ایجاد می نماید.

برای آنکه توضیحات بیشتری در مورد هر یک از این رنگ ها را مطالعه نمایید می توانید مقاله در این آدرس را مطالعه نمایید.

برای مقاله بیشتر می توانید این دو مقاله نیز مطالعه نماید

انتخاب رنگ برای وب سایت

10 ابزار رایگان انتخاب رنگ بندی

انتخاب رنگ به صورت مناسب

رنگ ها با جلب توجه بازدید کننده وب سایت کمک می نمایند که باعث افزایش تاثیر گذاری وب سایت بر روی کاربر می گردد. در حقیقت شما با جلب توجه کاربر خود قصد دارید کالا و خدمات خود را به کاربر معرفی نمایید تا شاید یکی از مشتریان شما گردد. سعی نمایید پایه رنگ های وب سایت خود را بر روی یک رنگ قرار دهید و از رنگ های متنوع در سایت خود استفاده ننمایید زیرا که باعث سردرگمی کاربر می گردد.

برای انتخاب رنگ مناسب وب سایت ابتدا می بایست نوع کاربران خود را مشخص نمایید و رنگ بندی خود را مناسب حال آنان انتخاب نمایید.

سورس:

 تاثیر گذاری وب سایت با استفاده از رنگ ها

طراحی سایت با هاست و دامنه رایگان و مجانی

دارکوب به توجه به پیشنهاد دپارتمان ثبت دامنه و هاستینگ خود خدمات ثبت یک دامنه به همراه هاستینگ 100 مگابایتی را برای کلیه پکیج های طراحی سایت به صورت رایگان انجام می دهد. انجام این تصمیم به منظور رفاه حال مشتریان و رقابت با سایر شرکت های طراحی وب بوده است. دارکوب سعی دارد خدمات طراحی وب سایت خود را با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه ممکن ارائه نمایید تا از این طریق ضمن جلب رضایت مشتریان و رونق کسب و کار خود تاثیر مثبتی در دیجیتالی شدن کسب و کار شرکت ها در ایران عزیز داشته باشد که در نهایت منجر به رونق بیشتر اقتصادی کشور می گردد.

 

خدمات طراحی سایت دارکوب در سه پکیج پیش فرض اولیه ، استاندارد و پیشرفته ارائه می گردد که در پکیج اولیه ثبت دامنه و هاستینگ انجام می گردد و یک سایت بدون درج اطلاعات و همراه با آموزش پنل کاربری، امن سازی وب سایت و یک سال پشتیبانی ارائه می گردد که در این پکیج کارفرما با توجه به آموزشی که در دفتر دارکوب می بیند قادر خواهد بود مطالب و تصاویر وب سایت خود را بارگذاری نمایید. در کنترل پانل مدیریت قابلیت تغییر منوها و زیرمنوهای وب سایت نیز وجود دارد. در پکیج استاندارد کارفرما مطالب وب سایت خود را به صورت تایپ و ترجمه شده در اختیار دارکوب قرار می دهد و دارکوب مطالب داخل وب سایت را بارگذاری می نماید. در پکیج پیشرفته علاوه بر درج مطالب وب سایت عملیات سئو و بهینه سازی بر روی وب سایت انجام می گردد و سایت برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شرکت صفحه اول گوگل نمایش داده می شود. طراحی سایت به صورت اولیه یک هفته و به صورت استاندارد معمولا به صورت دو هفته زمان خواهد برد. نمایش وب سایت صفحه اول گوگل ممکن است در حدود 60 روز کاری زمان ببرد.

اینکه ثبت دامنه و هاستینگ و همچنین طراحی وب سایت را در یک مجموعه انجام دهید باعث هماهنگی بهتر در نتیجه وب سایت شما می گردد و بهانه ای بابت مشکلات وب سایت از بابت طراحی سایت و هاستینگ نخواهید داشت و همچنین شرکت طراح وب سایت با توجه به پیش نیازهای برنامه خود سرور وب هاستینگ با مشخصات مورد نیاز و مناسب خود را تهیه می نماید.

دارکوب دامنه های بین المللی خود را در دو ثبت کننده tucows و Onlinenic و دامنه های ایران را به صورت مستقیم از nic تهیه می نماید و بنابراین در صورت نیاز به راحتی خواهید توانست به راحتی دامنه خود را از سایر شرکت ها به دارکوب و بلعکس منتقل نمایید.

دارکوب خدمات هاستینگ خود را از بهترین برندهای هاستینگ تهیه می نماید و تنظیمات این سرورها به صورت استاندارد می باشد و Cpanel بر روی این سرورها نصب می باشد. دارکوب فقط ارائه کننده هاستینگ لینوکس می باشد و هاست های ویندوز را به صورت سفارشی تهیه می نماید.

کیفیت وب سایت طراحی شده و پشتیبانی آن بسیار مهم می باشد و بنابراین بهتر است در انتخاب شرکت طراحی وب سایت غیر از قیمت به نمونه ها کارهای طراحی شده و سابقه شرکت نیز نگاهی بیندازید و آن را نیز با سایر شرکت ها مقایسه نمایید. دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نموده است و در طی این سال ها در حدود 2500 وب سایت را طراحی و برنامه نویسی نموده است و برای رویت لیست نمونه کارها می توانید بر روی این لینککلیک نمایید. تخصص دارکوب برنامه نویسی PHP می باشد و با اکثر سیستم های مدیریت محتوای این زبان نظیر جوملا و وردپرس آشنایی کامل دارد. دارکوب مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران دارد و خدمات خود را در چهار چوب قیمت های ارائه شده این سازمان ارائه می نماید.

سورس:

طراحی سایت با هاست و دامنه