طراحی سایت با اسنیپت های جدید گوگل - دارکوب در بلاگ اسکای

تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7

طراحی سایت با اسنیپت های جدید گوگل - دارکوب در بلاگ اسکای

تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7

ثبت کردن دامنه با حروف فارسی

می توانید نام های دامنه به حروف فارسی ثبت نمایید برای انجام این کار کافی است ابتدا تا نام دامنه خود را در آدرس http://mct.verisign-grs.com/ وارد نموده تا punycode نام دامنه فارسی خود را بدست آورید. پس از بدست آوردن punycode نام دامنه فارسی می توانید این کد را در سایت هایی که موجود بودن و عدم موجود بودن دامنه را اعلام می نمایند وارد نمایید تا وضعیت ثبت آن برای شما مشخص گردد.

سورس:

 دامنه با حروف فارسی

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook وب هاستینگ

جهت ست کردن ایمیل در Outlook می توانید مراحل زیر را در پیش بگیرید. البته این مراحل برای Outlook نسخه 2013 می باشد که البته در سایر Outlook ها با تغییرات جزئی کوچکی به همین صورت قابل انجام می باشد. ابتدا نرم افزار Outlook خود را باز نموده و بر روی منوی FILE موجود در بالای صفحه کلیک نمایید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

پس از کلیک بر روی منوی فایل بر روی کلید Add Account موجود در صفحه بعد کلیک نمایید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

در پنجره بعدی مطابق با تصویر زیر روش ساخت ایمیل را بر روی Manual قرار دهید و بر روی کلید Next کلیک نمایید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

در پنجره بعدی مطابق شکل زیر نوع سرویس را بر روی POP or IMAP تنظیم نمایید و بر روی کلید Next کلیک نمایید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

در پنجره بعدی اطلاعات ایمیل خود را مطابق با شکل زیر وارد نمایید. دقت نمایید کلیه تنظیمات مطابق با تصویر زیر باشد. دقت نمایید با جای آدرس دامنه joomir.com آدرس وب سایت خود را وارد نمایید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

سپس بر روی More Setting کلیک نموده و در این پنجره و در تب Outgoing Server کلید My Outgoing Server Require Authentication را بزنید.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

سپس بر روی تب Advanced کلیک نموده و در صورتی که شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت شما پورت خاصی را برای ارسال ایمیل معین نموده آن پورت را در بخش زیر وارد نمایید. در این مثال شرکت از اینترنت شرکت شاتل استفاده می نماید که پورت ارسال ایمیل آن 587 می باشد.

نحوه ست نمودن ایمیل در Outlook

بر روی کلید OK کلیک نموده و سپس بر روی کلید Next کلیک نمایید.

تبریک ایمیل شما بر روی Outlook ست شد.

سورس:

ست نمودن ایمیل در Outlook

لغات CTR و Impression در گوگل وبمستر تولز به چه معنا هستند

Google Webmaster Tools

Google Webmaster Tools

در صورتی سئو سایت را از طریق بررسی جستجوهای انجام گرفته در موتورهای جستجو از طریق نرم افزارهای آمار نظیر Google Webmaster Tools انجام داده باشید به دو لغت CTR و IMPRSSION احتمالا مواجه شده اند که معنای آن را نمی دانید که در این مقاله معنای این کلمات و روش درست استفاده از هر یک از این اطلاعات برای شما توضیح داده خواهد شد.

 

CTR چیست؟

CTR که مخفف clickthrough rate می باشد به معنای درصد تعداد کلیک های وب سایت در تعداد نمایش وب سایت شما در نتیجه های جستجو می باشد. هر چه این درصد بالاتر باشد به معنای آن است که وب سایت موفقیت بیشتری در جذب بازدید کننده از موتورهای جستجو دارد که CTR معمولا به دو صورت کلی بر اساس کل کلمات و به صورت جزئی بر اساس کلمه کلیدی مورد نظر شما ارائه می گردد. برای آنکه CTR بالاتری داشته باشید می بایست عنوان مناسبی را برای صفحات سایت خود انتخاب نمایید تا باعث کلیک بیشتر بر روی لینک شما گردد. همچنین در کنار انتخاب عنوان جذاب و حرفه ای می بایست توضیحات متای مناسبی را در صفحات سایت خود استفاده نمایید تا کاربر با خواندن آن ترغیب به کلیک بر روی وب سایت شود. البته اعتبار برند شما و آدرس سایت شما نیز در بالا بودن این عدد موثر می باشد و هر چه برند قوی تر و معتبر تری داشته باشید جستجو گران بیشتری بر روی لینک شما کلیک می نمایند و در نتیجه درصد تعداد کلیک به تعداد نمایش یا همان CTR بالا خواهد رفت.

Impression چیست؟

Impression به تعداد نمایش وب سایت شما در موتورهای جستجو گفته می شود که این آمار نیز معمولا به صورت کلی یعنی برای کل سایت و به صورت جزئی که بر اساس هر کلمه کلیدی ارائه می گردد. در گوگل وبمستر تولز می توانید آمار نمایش وب سایت خود را برای تک تک کلمات کلیدی مشاهده نمایید. Impression بالای وب سایت وابسته به تعداد جستجوی کاربران و جایگاه وب سایت در موتورهای جستجو می باشد. به عنوان مثال در صورتی که سایت برای کلمه کلیدی صفحه اول باشد Impression سایت تعداد کامل جستجوی های انجام گرفته کلمه کلیدی می باشد و در صورتی که سایت صفحات دوم وب سایت Impression سایت تعداد کاربرانی از موتور جستجو را نمایش می دهد که وارد صفحه دوم وب سایت شده اند.

یک سئو کار با بررسی CTR , Impression مربوط به وب سایت و همچنین رتبه وب سایت و تعداد کلیک ها می تواند درک بهتری از بهینه سازی وب سایت داشته باشد و تصمیمات بهتری برای بالا بردن رتبه وب سایت بگیرد.

منبع

https://support.google.com/webmasters/answer/35252?hl=en 

سورس و لینک:

لغات CTR و Impression




قرار گرفتن دو سال جزو نتیجه های برتر سایت گوگل

راک تهران یکی از مشتریان قدیمی دارکوب می باشد که وب سایت این شرکت در سال 1388 توسط دارکوب پیاده سازی شده بوده است که در آن زمان طراحی این وب سایت بر پایه سیستم مدیریت محتوای جوملا نسخه 1 بوده است که البته با قالب اختصاصی و سفارشی سازی های خاص انجام گرفته بوده که می توانید طرح قالب قدیمی این وب سایت را تصویر زیر می توانید مشاهده نمایید.

 

قالب قدیمی سایت راک تهران

پس از چندین سال راک تهران سایت جدیدی توسط شرکت دیگری طراحی نمود که دارای مشکلات سئو و بهینه سازی فراوانی بود که همین امر موجب بازدید کننده کم و نبودن در نتیجه های جستجوی گوگل شده بود. با توجه به شناخت راک از دارکوب مجددا به دارکوب مراجعه نمود تا عملیات بهینه سازی و سئو را بر روی همان وب سایت طراحی شده توسط شرکت دیگر انجام گردد که می توانید قالب سایت قبلی راک تهران را در تصویر زیر مشاهده نمایید.

سایت قدیمی راک تهران

پس از انجام بهینه سازی های وب سایت و انجام عملیات سئو بر روی وب سایت راک تهران در سال 92 توسط دارکوب، وب سایت راک تهران برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شرکت نظیر قفسه بندی ، قفسه بندی انبار و قفسه بندی فروشگاهی در صفحه اول گوگل جزو رتبه های برتر قرار گرفت که همین مورد باعث افزایش فروش این شرکت از طریق اینترنت گردید به طوری که وب سایت این شرکت تبدیل به مهترین روش بازاریابی این شرکت گردید. راک تهران از سال 92 تا سال 94 به مدت دو سال برای کلمات کلیدی مربوط به وب سایت صفحه اول بود که با توجه به موفقیت وب سایت این شرکت در پایان سال 93 در صدد به روز رسانی کل وب سایت بر اساس آخرین متد طراحی وب سایت و سئو گردید که در فروردین 94 وب سایت جدید راک تهران به آدرس http://rocktehran.com توسط دارکوب بر اساس آخرین متد روز و به صورت طراحی فلت ، تک صفحه ، انیمیشن سازی شده و ریسپانسیو راه اندازی گردید.

امروزه بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از آنها یکی از ارزانترین و مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات می باشد که می تواند نقش مهمی در رونق کسب و کار شرکت ها داشته باشد. یک وب سایت خوب و کارآمد می تواند یکی از مهترین روش های بازاریابی شرکت ها باشد و با توجه به بکر بودن این روش بازاریابی یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات بازارایابی اینترنتی می باشد.

آدرس و منبع:

دو سال جزو نتیجه های برتر گوگل