طراحی سایت با اسنیپت های جدید گوگل - دارکوب در بلاگ اسکای

تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7

طراحی سایت با اسنیپت های جدید گوگل - دارکوب در بلاگ اسکای

تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7

سئو سایت چیست؟ آیا چیزی بیشتر از بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد؟

سئو چیست؟ آیا چیزی بیشتر از بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد؟

سئو (SEO) مخفف (search engine optimization) به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد. سوال اینجاست که آیا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو برای موفقیت وب سایت کافی است؟

البته که خیر. گوگل و سایر موتورهای جستجو مدیران سایت ها را به این مورد تشویق می نمایند که سایت را برای کاربر خود با در نظر گرفتن اصول و قواعد سئو طراحی نمایند. تجربه و حس بازدید کننده وب سایت مورد بسیار مهمی است که می بایست به آن توجه نمایید. سایت می بایست کاربر پسند باشد به طوری که بازدید کننده وب سایت بتواند به موارد مورد نیاز خود دسترسی یابد. در نهایت افزایش بازدید کنندگان وب سایت هدف شما می باشد و برای رسیدن به این هدف می بایست اصول و قواعد سئو را رعایت نموده و در کنار آن به کاربر خود می بایست توجه نمایید. محل قرار گیری منوها، مطالب و تصاویر سایت و گرافیک وب سایت می بایست به گونه ای باشد تا کاربر بتواند به راحتی به مطالب مورد نیاز خود دسترسی یابد و در کنار آن کیفیت گرافیک وب سایت تاثیر بسیاری در جلب اعتماد بازدید کننده به وب سایت خود داشت.

پس برای رسیدن به اهداف بلند مدت از وب سایت تمرکز خود را بر روی کاربران و بازدید کنندگان خود قرار دهید و در کنار آن اصول کلیدی سئو و بهینه سازی سایت را رعایت نمایید. برخی از اصول اولیه سئو را در بخش زیر برای شما بیان می نمایم:

عناوین صفحات

برای هر صفحه از وب سایت عنوان مربوط به صفحه را در نظر بگیرید و سعی نمایید از کلمه کلیدی مربوط به صفحه در عنوان حتی المکان استفاده نمایید. همچنین کلمات کلیدی که در عنوان استفاده می نمایید در بدنه صفحه حتی المکان چند مرتبه می بایست استفاده شده باشد.

متا دیتا

برای هر صفحه می بایست متا دیتاهای صفحه به مانند کلمات کلیدی و توضیحات کلیدی را درج نموده و این کار را می بایست به توجه به مطلب همان صفحه درج نمایید. به عنوان مثال در صورتی که زمینه فعالیت شما در مورد طراحی وب سایت می باشد و در سایت خود مطلبی در زمینه هاستینگ دارید کلمات و توضیحات کلیدی آن صفحه می بایست در مورد هاستینگ باشد نه طراحی سایت.

ساختار وب سایت

ساختار وب سایت یکی از مهترین المان هایی است که کمتر به آن توجه می گردد. بهتر است هر بخش از سایت خود را در یک فلدر قرار داده و در نام گذاری صفحات خود از کلمات کلیدی مربوط به آن صفحه استفاده نمایید. فلدر بندی منظم صفحات و قرار دادن هر مطلب در شاخه و فلدر مرتبط باعث افزایش درک موتور جستجو از وب سایت می گردد. قبل از شروع به درج مطالب وب سایت حتما مطالب سایت خود را دسته بندی نمایید.

مطالب وب سایت

هر چه در ارائه مطالب وب سایت دقت بیشتری نمایید و مطالب شما کامل تر باشد تاثیر بیشتری در افزایش رتبه وب سایت شما خواهد داشت. تمرکز خود را بر روی ارائه مطالب با کیفیت و کامل در زمینه شغلی خود قرار دهید به طوری که هر مطلب شما تمامی جوانب موضوع را تحت پوشش قرار دهد و انجام این کار باعث بالا رفتن رتبه صفحات وب سایت و در نتیجه بالا رفتن رتبه کلی سایت می گردد. از ایجاد مطالب تکراری در سایت خودداری نمایید و برای بررسی منظم وب سایت حتما سایت خود را در Google Webmaster Tools ثبت نموده و آن را به صورت مستمر بررسی نمایید.

لینک به مطالب وب سایت شما

لینک به مطالب به مطالب سایت شما هنوز مهترین فاکتور در رنکینگ صفحات وب سایت می باشد. از سایت های دیگر به مطالب سایت خود لینک ایجاد نمایید و این کار را به صورت طبیعی انجام دهید. هرگز از نرم افزارهای ایجاد لینک استفاده ننمایید و بک لینک سازی خود را توسط اشخاص انجان دهید. ایجاد لینک مناسب به مطالب وب سایت شما کاری زمان بر بوده و در صورتی که به درستی انجام نشود ممکن است باعث افت رتبه وب سایت در موتورهای جستجو گردد.

در پایان

برای آنکه با اصول اولیه سئو از نظر گوگل آشنا شوید به شما پیشنهاد می نمایم کتاب مقدماتی آموزش سئو گوگل (Search Engine Optimization Starter Guide) را حتما مطالعه نمایید. همچنین دارکوب کمک آموزشی در مورد سئو تدوین نموده که دائم در حال به روز رسانی می باشد و می توانید آن را در این لینک مطالعه نمایید. برای آنکه از زمان خود بهترین نتیجه را بگیرید می بایست حتما در راه اندازی سایت خود با کارشناس سئو مشورت نمایید.

لینک:

سئو چیزی بیشتر از بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو می باشد

بازاریابی اینترنتی از طریق تولید محتوا (Content Marketing) در سئو

بازاریابی اینترنتی از طریق تولید محتوا (Content Marketing)

 

مقالات بسیاری در مورد اهمیت مطالب و مقالات وب سایت ها نوشته شده است. در حقیقت بسیار مهم می باشد که مطالب، تصاویر و ویدئو هایی که در سایت قرار می گیرد کیفیت بالایی داشته باشد. در حقیقت تعداد مقالات سایت مهم نیست بلکه چیزی که برای یک وب سایت اهمیت دارد سودمندی مطالب آن برای کاربران آن می باشد. شما مطالبی را به امید جذب مشتریان جدید در سایت ایجاد می نمایید به این مورد بازاریابی اینترنتی از طریق تولید محتوا (Content Marketing) گفته می شود.

بازاریابی محتوایی به ایجاد مطالب سودمند و مورد نیاز گروهی خاص از افراد که به فیلد کاری شما نیازمندند گفته می شود. هدف Content Marketing آوردن کاربران به وب سایت می باشد که معمولا کاربران از طریق جستجوهای انجام گرفته در موتورهای جستجو وارد سایت شما می شوند و پس از خواندن مطلب شما کاربر با مجموعه شما آشنا خواهد گردید و در این روش بازاریابی شما محصولات و خدمات خود را به صورت مستقیم معرفی نمی نمایید.

برای ایجاد محتوا برای بازاریابی می توانید از متن، تصاویر، فیلم و آهنگ و هر چیز دیگری استفاده نمایید، چیزی که مهم می باشد نحوه معرفی خود و محصولات خود در ادامه آشنایی کاربر با وب سایت می باشد.

برای فروش محصولات خود در ابتدا می بایست در مشتری خود ایجاد اعتماد نمایید. در صورتی که مشتری شما وارد سایت شما گردد و مطالب مفید و سودمندی را در ارتباط به زمینه شغلی مورد نظر و همچنین نیازمندی های خود بیابد اولین قدم ایجاد ارتباط برداشته شده است. در حقیقت با ورود کاربر به سایت و رویت مطالب با کبفبت، این حس در کاربر ایجاد خواهد گردید که این وب سایت این زمینه شغلی را می شناسد.

سعی نمایید مطالب سایت شما تمامی موارد در زمینه شغلی شما را پوشش دهد تا تمامی نیازهای اطلاعاتی کاربر برطرف شود و لازم نباشد کاربر برای برطرف کردن نیاز اطلاعاتی خود در زمینه شغلی شما از سایت خارج گردد. در حقیقت سایت را می بایست به دیتابیس اطلاعاتی شغلی تبدیل نمایید و هر چه در این راه بیشتر تلاش نمایید موفق تر خواهید بود. موردی که می بایست به آن بسیار دقت کنید کیفیت مطالب ایجاد شده در سایت می باشد نه کمیت آن. مهم آن است که مطلب مورد نظر را به طور کامل پوشش دهید و در ارائه مطالب برند خود را نیز در نظر بگیرید.

بازاریابی اینترنتی از طریق تولید محتوا را می بایست بسیار هوشمندانه انجام دهید. تولید محتوا می بایست بر اساس نیازمندی های کاربران شما و فقط در زمینه شغلی شما باشد. از ارائه مطالب پر بازدید در سایت که ارتباطی به زمینه شغلی شما ندارد خودداری نمایید و فقط مطالب مورد نیاز کاربران فقط و فقط در زمینه شغلی خود را ارائه نمایید. هر چه مطالب سایت شما کامل تر باشد تاثیر بیشتری در موفقیت مقاله خواهد داشت و در حقیقت مدت زمانی را که کاربر در سایت شما می ماند را بالا خواهد برد که این و مورد تاثیر بسیاری بر روی موفقیت سایت شما خواهد داشت. در حقیقت برای داشتن سبک بازاریابی محتوای درست می بایست این سه مورد را مد نظر قرار دهید:

  • مطالب می بایست مرتبط به زمینه شغلی شما باشد
  • مطالب می بایست با کیفیت باشد و موضوع را به صورت کامل تحت پوشش قرار دهد
  • تولید محتوا به صورت منظم در سایت

عملیات تولید محتوا می بایست دائما و جزو برنامه های شما قرار گیرد. می توانید این کار را دو و یا سه روز در هفته انجام دهید. دوباره تاکید می نمایم کیفیت را فدای کمیت ننمایید و در صورتی که زمان کافی ندارد هفته ای یک مقاله ایجاد نمایید. در حقیقت با استمرار این کار شما به نتیجه خواهید رسید. حتی زمانی که شما مشتریان کافی داشتید این مورد را می بایست با همان زمان بندی قبلی حتی با سرعت بیشتر انجام دهید.

موردی که می بایست توجه نمایید آن است که رعایت اصول و قواعد سئو در پیاده سازی سایت هزینه های مربوط به بازاریابی اینترنتی شما را پایین می آورد و در نتیجه در طراحی سایت خود بسیار دقت نمایید تا سایت استانداردهای سئو را داشته باشد.

جهت هر گونه مشاوره با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید.

لینک:

بازاریابی اینترنتی از طریق تولید محتوا

چگونه ترافیک بیشتری از مقالات صفحات وب سایت خود بدست آوریم


بخش مقالات وب سایت یکی از مهترین قسمت های وب سایت می باشد که کمتر به آن توجه می گردد و از آن می توان ترافیک قابل توجهی برای وب سایت بدست آورد. در بخش مقالات وب سایت شما می بایست مقالات در زمینه شغلی خود داشته باشید و در این مقالات سعی نمایید مشکلات و سوالات مشتریان خود را برطرف نمایید. در هر یک از مقالات خود می بایست مطلب خاصی را مد نظر قرار داده و به آن بپردازید و هر چه بیشتر و جامع تر مطلب مورد نظر را پوشش دهید صفحه رنک بهتری در موتورهای جستجو خواهد داشت. در بخش زیر برخی استراتژی های داشتن بخش مقالات پربازدید را برای شما بیان می نمایم.

 

قوانین عمومی

 

  • شروع به راه اندازی بخش مقالات خود نمایید مگر آنکه در صورتی که بتوانید ارسال مقاله در وب سایت را یک و یا دو بار در هفته و آن هم به مدت یکسال انجام دهید.
  • نوشتن مقاله کافی نیست بلکه می بایست بک لینک مقالات خود را نیز در سایت های دیگر قرار دهید تا رنک بهتری در موتورهای جستجو داشته باشد و زحمات شما بی فایده نباشد.
  • هر مقاله ای می بایست کاربر را تشویق به انجام کاری نمایید به عنوان مثال می توانید لینک فرم سفارش و یا عضویت در خبرنامه وب سایت را در بخش پایین مقاله قرار دهید.
  • در نوشتن مقالات خود به تقویم توجه نمایید و رویدادهای آینده را در نظر بگیرید و سعی نمایید در مقالات موضوعات روز مرتبط و همچنین غیر مرتبط رشته خود را در نظر بگیرید.
  • نویسندگان مقاله در شبکه اجتماعی گوگل پلاس ثبت نام نمایند و نویسنده هر مقاله در موتور جستجوی گوگل مشخص باشد تا رنک مولف در نظر گرفته شود. قبل از این گوگل تصویر و نام نویسنده در نتایج جستجو نمایش می داد اما امروزه آن را حذف نموده است. برای مرتبط نمودن مقاله در سایت به حساب کاربری گوگل پلاس خود این مقاله را مطالعه نمایید.

قوانینی برای انتخاب موضوع

  • مقاله را خود ایجاد نمایید و سعی نمایید حتی المکان نمونه مقاله شما در وب نباشد
  • هر مقاله راجع به یک موضوع باشد و در نوشتن مقاله قوانین سئو را در نظر بگیرید.
  • مقاله می بایست کاربری باشد و در مقالات خود می بایست نیازها و سوالات مشتریان خود را رفع نمایید.
  • سعی نمایید در مقالات خود منابعی که مقاله شما را موثق تر نمایید معرفی نمایید تا مقاله برای کاربر سودمند تر باشد.
  • طراحی صفحه مقاله می بایست مناسب باشد و کاربر براحتی می بایست بتواند مقاله را مطالعه نماید.

نکته های پیشرفته

  • نسخه پی دی اف pdf مقاله خود را جهت دانلود قرار دهید
  • مقاله خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و برای مقالات خود هش تگ در نظر بگیرید.
  • در مقالات خود بخش نظرات و رتبه دهی قرار دهید تا کاربران بتوانند آزادانه نظرات خود را اعلام نمایند و همچنین به مقاله رتبه دهند. برای رویت توصیه هایی جهت ایجاد مناسب بخش نظرات مقالات وب سایت کلیک نمایید.
  • در بخش زیرین مقالات خود کلیدهای به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی را قرار دهید تا زمانی که کاربر تمایل داشته بتوانید مقاله را به راحتی در شبکه اجتماعی خود به اشتراک بگذارد.
  • در نوشتن مقاله تگ h1 را برای عنوان مقاله و تگ های h2 و h3 را برای زیر عنوان های مقاله در نظر بگیرید و مقاله را به درستی بخش بندی نمایید.
  • در مقالات خود حتی الامکان سعی نماید از تصاویر نیز استفاده نمایید و آلت تصویر را قرار دهید.
  • در صورت لزوم مقالات خود را دسته بندی نمایید و در بالای صفحه مقاله به آدرسی که کاربر هم اکنون در آن قرار دارد اشاره نمایید.
  • آدرس:
  •  ترافیک بیشتری از مقالات وب سایت خود بدست آوریم

سیستم نظرات آنلاین کاربران وب سایت - مزیتها و بهترین روش ها


سیستم نظر دهی وب سایت

سیستم نظرات وب سایت

همه ما امروزه با آموزه هایی نظیر آنکه همیشه خودت باش و درگیر نظرات سایرین نباش آشنا هستیم و ممکن است آن را در زندگی به کار بندیم. در کنار آن یک شخص و یا شرکت نیازمند آن می باشد تا نظرات سایرین را در مورد خود بداند تا در صورت نیاز به اصلاح امور یا ارتقاء خود بپردازد. امروزه در کسب و کار دانستن نظرات کاربران و مشتریان بسیار مهم بوده و نقش تعیین کننده ای در موفقیت و عدم موفقیت شرکت خواهد داشت. در نظر گرفتن بخش نظرات برای کاربران وب سایت باعث پویایی وب سایت شده و به کاربران خود این حق را می دهیم تا آزادانه نظرات خود را در مورد مطلب، شرکت و وب سایت بیان نمایند و به صورت غیر مستقیم به کاربران خود اعلام می نماییم که نظرات آنان برای مجموعه مهم می باشد.

 

تاثیر سئو بخش نظرات در سایت

در صورتی که برای هر یک از صفحات محصولات و مقالات خود بخش نظرات قرار دهید تا کاربران نظرات خود را آزادانه درج نمایند انجام این کار باعث به روز رسانی صفحه در زمان های مختلف می گردد که این به روز رسانی مطلب کمک به رنک صفحه می نماید و همچنین می توانید در بخش نظرات سوالات کاربران خود را پاسخ داده و بر تاثیر مثبت و کیفیت مقاله و مطلب خود بیافزایید. همچنین در صورتی که کاربری قصد درج نظر داشته باشد مدت زمان بیشتری را در صفحه خواهد گذراند و پس از درج نظر ممکن است برای گرفتن پاسخ به صفحه مورد نظر دوباره مراجعه نماید. بخش نظرات به ایجاد مکانی برای بحث پیرامون موضوع مطرح شده منجر خواهد شد و همین مورد باعث پویایی بیشتر صفحه خواهد گردید و کاربران از آن صفحه به عنوان یک صفحه مرجع در مورد موضوع مطرح شده استفاده می نمایند. حتی ممکن است سایر کاربران با نظرات خود به تکمیل تر شدن بحث کمک نمایند و مواردی را که در بدنه اصلی مقاله خود در نظر نگرفته ایم در بخش نظرات کاربران به آن اشاره نمایند.

همچنین می توانیم از اسنیپت نظرات گوگل استفاده نماییم که باعث بالا رفتن رنک وب سایت خواهد گردید. به عنوان نمونه در گوگل جستجو نمایید "طراحی سایت رایگان" و مقاله دارکوب را در نتایج جستجو که دارای ستاره در بخش زیرین آن می باشد مشاهده نمایید. این ستاره ها در حقیقت برای بخش رتبه بندی مقالات وب سایت می باشد که گوگل آن را نمایش می دهد و باعث بالا رفتن رنک صفحات وب سایت می گردد. به روز رسانی صفحات باعث بالا رفتن فرکانس کراول گوگل از هر صفحه می گردد و این مورد نیز رنک صفحه را بالا می آورد.

نحوه درست بخش نظرات وب سایت

ایجاد بخش نظرات در وب سایت کار بسیار درستی می باشد اما در صورتی که نحوه درست کار را ندانید این کار ممکن است حتی به ضرر وب سایت شما باشد. برای آنکه بخش نظرات را با بهترین روش در سایت خود به کار گیرید موارد زیر را مطالعه نمایید:

  • برای آنکه کاربران ترغیب به ثبت نظر شوند آدرس وب سایت نیز در فرم نظر قرار دهید البته آدرس را به صورت nofollow در وب سایت نمایش دهید
  • حتما به نظراتی که نیاز است پاسخ دهید تا پویا بودن وب سایت توسط کاربران حس گردد
  • فرم نظرات را حتما امن سازی نمایید و نظرات را حتما پس از تایید در سایت قرار دهید
  • نظرات منفی را نیز در سایت قبول نمایید و حتما به آنها پاسخ دهید
  • برای نظرات لینک منحصر به فرد در نظر بگیرید تا تعداد صفحات وب سایت شما در مورد موضوع مورد نظر بالا رود

نحوه فعال سازی اسنیپت نظرات

فعال سازی اسنیپت رای گوگل

برای آنکه به مانند شکل بالا سایت شما در نتایج جستجوی گوگل با ستاره های رتبه نمایش داده شود می بایست کدهایی را در وب سایت خود قرار دهید و بخش رای دهی را می بایست به مانند تصویر زیر در سایت خود فعال نمایید.

کد نمایش نتایج رتبه بندی می بایست چیزی شبیه به کد زیر باشد:

<div class="itemRatingBlock">
<span>رتبه این آیتم</span>
<div class="itemRatingForm">
<ul class="itemRatingList">
<li class="itemCurrentRating" id="itemCurrentRating768" style="width:60%;"></li>
<li><a href="#" rel="768" title="1ستاره از 5 ستاره" class="one-star">1</a></li>
<li><a href="#" rel="768" title="2ستاره از 5 ستاره" class="two-stars">2</a></li>
<li><a href="#" rel="768" title="3ستاره از 5 ستاره" class="three-stars">3</a></li>
<li><a href="#" rel="768" title="4ستاره از 5 ستاره" class="four-stars">4</a></li>
<li><a href="#" rel="768" title="5ستاره از 5 ستاره" class="five-stars">5</a></li>
</ul>
<div itemprop="aggregateRating" itemscope="" itemtype="http://schema.org/AggregateRating" id="itemRatingLog768" class="itemRatingLog">رتبه <span itemprop="ratingValue" class="ahmadbalavisnippet">3</span> در <span itemprop="ratingCount" class="ahmadbalavisnippet">2</span> رای از <span itemprop="worstRating" class="ahmadbalavisnippet">1</span> تا <span itemprop="bestRating" class="ahmadbalavisnippet">5</span></div>
<div class="clr"></div>
</div>
<div class="clr"></div>
</div> 

پس از ست نمودن این اسنیپت در صفحات وب سایت خود می بایست صفحات وب سایت را در چک کننده اسنیپت گوگل تست نموده تا در صورت وجود خطا آن را برطرف نمایید.

آدرس چک کننده اسنیپت های گوگل: http://www.google.com/webmasters/tools/richsnippets

آدرس:

سیستم نظرات آنلاین کاربران وب سایت

نحوه و روش های تبلیغ در گوگل


تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل

گوگل به عنوان پربازدید ترین سایت موجود یکی از بهترین سایت هایی می باشد که می توانید توسط آن تبلیغات وب سایت خود را انجام دهید. تبلیغ در گوگل را می توان به دو روش ادوردز (Adwords) و سئو (SEO) انجام داد که در بخش زیرین به توضیحات هر بخش می پردازیم:

 

تبلیغ در گوگل از طریق ادوردز Adwords

برای تبلیغ به این صورت می بایست وارد وب سایت ادوردز گوگل به آدرس http://adwords.google.com شوید و تبلیغ خود را فعال نمایید. فعال نمودن تبلیغ نیاز به کارت اعتباری معتبر دارد و همچنین گوگل پس از مدتی حساب شما را فعال خواهد نمودو انجام این کار نیاز به تجربه بسیار داد. در این روش شما می توانید کلمات کلیدی را برای موتور جستجوی گوگل مشخص نمایید تا زمانی که کاربر کلمه مورد نظر را جستجو نمود سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده شود. این تبلیغ در بالا و یا سمت راست نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. پس زمانی که کاربر در موتور جستجو مطلب مورد نظر شما را جستجو نمود سایت شما جزو موارد Ad در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود. هزینه این نوع تبلیغ به دو روش پرداخت می گردد که روش اول و مناسب ترین روش زمانی است که کاربر بر روی تبلیغ شما کلیک می نماید که هزینه کلیک از حساب شما کسر می گردد. هزینه بابت هز کلیک بسته به کلمه کلیدی می باشد در برخی از کلمات کلیدی هزینه تبلیغ در حدود 1 سنت و در برخی دیگر در حدود چند دلار نیز حتی می باشد. در روش دوم پرداخت هزینه تبلیغ به این صورت می باشد که گوگل برای تعداد نمایش معینی از حساب شما مبلغی را کسر می نماید به عنوان مثال هر 1000 نمایش سایت شما در نتایج تبلیغ 10 دلار. این نوع تبلیغ هم اکنون در ایران فیلتر می باشد و کاربران پس از کلیک بر روی تبلیغ شما نمی توانند وارد وب سایت شما شوند. اخیرا شماره تماس ها در تبلیغ در نظر گرفته می شوند تا زمانی که کاربری قصد تماس با مجموعه را داشت بتواند با شرکت تماس برقرار نماید. این نوع تبلیغ کماکان برای کاربران خارج از ایران بدون مشکل قابل نمایش می باشد. جهت هر گونه مشاوره جهت تبلیغ adwords با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید.

تبلیغ در گوگل از طریق سئو

این روش در حقیقت بالا آوردن سایت به صورت طبیعی در نتایج جستجوی گوگل می باشد و هزینه های تبلیغی آن به مراتب پایین تر نسبت به ادوردز می باشد. در این روش هزینه ای به گوگل پرداخت نمی گردد بلکه اصول و قواعد سئو رعایت می گردد تا سایت در موتور جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی مورد نظر وب سایت بالا باشد. برای آنکه سایت در نتایج جستجو به صورت طبیعی بالا باشد می بایست در سایت اصول و قواعد سئو رعایت گردد و سایت به صورت منظم به روز رسانی گردد. همچنین برای وب سایت می بایست بک لینک سازی انجام گردد تا رنک وب سایت در موتور جستجوی گوگل بالا رود. امروزه این روش یکی از بهترین روش های تبلیغات در اینترنت می باشد و هزینه های مربوط به آن به مراتب پایین تر از سایر روش های تبلیغات اینترنتی می باشد. همچنین دائمی بودن از دیگر ویژگی های این روش می باشد و در صورتی که اصول و قواعد سئو به درستی رعایت گردد و بر روی وب سایت فعالیت مناسبی انجام شود وب سایت همیشه در موتور جستجو نمایش داده می شود. دارکوب یک سایت را برای کلمات کلیدی معمولی با هزینه یک میلیون تومان بالا می آورد و نحوه نگهداری به سایت را در موتور جستجو به مشتریان خود آموزش می دهد. در این روش مالک وب سایت می بایست به طور مستمر مطالب جدید در زمینه فعالیت خود و مورد نیاز مشتریان خود در وب سایت خود بارگذاری نماید و سایت می بایست فعال باشد. جهت انجام تبلیغ به این روش در گوگل با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید.

آدرس:

 تبلیغ در گوگل