طراحی سایت با اسنیپت های جدید گوگل - دارکوب در بلاگ اسکای

تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7

طراحی سایت با اسنیپت های جدید گوگل - دارکوب در بلاگ اسکای

تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7

11 نوع بک لینکی که گوگل دوست ندارد

گوگل سیستم ارزش گذاری بر روی لینک ها را تغییر داده به صورتی که گوگل مثلا به لینک های داخل مقالات ارزش بیشتری داده و به لینک های خریداری شده ارزش کمتری می دهد.

در زیر لیستی از لینک هایی که گوگل به آنها علاقه ای ندارد در زیر آمده:

1. گوگل لینک های پولی را دوست ندارد

گوگل خرید و فروش لینک را دوست ندارد و به آن ارزشی نمی دهد. سعی نمایید از سایت های دیگر لینک خریداری ننمایید و همچنین با دریافت هزینه از سایت های دیگر لینک آنها را در سایت خود قرار ندهید تنها زمانی لینک سایت خود را قرار دهید که نیاز به مرجع باشد.

بنابراین در صورتی که نمی خواهید بر روی رنکینگ سایت خود ریسک نمایید لینک خرید و فروش ننمایید.

2. گوگل تبادل لینک را نیز دوست ندارد

تبادل لینک با سایت های مرتبط در یک زمینه مناسب است به عنوان مثال سایت هایی که در زمینه سئو و یا طراحی سایت خدمات ارائه می نمایند می توانند با یکدیگر تبادل لینک نمایند. این نوع تبادل لینک مناسب است.

با سایتهایی که در زمینه کاری شما نیستند هرگز تبادل لینک ننمایید. زیرا ممکن است گوگل گمان نماید سایت شما لینک های غیر طبیعی دارید و به این صورت شما را مجازات نماید.

در صورتی که تبادل لینک شما با سایت های دیگر به طور طبیعی انجام شده باشد این کار را انجام دهید. در صورتی که تبادل لینک شما با کاربری که سایت طرف مقابل را رعایت می نماید احساس خوبی دهد و بر روی لینک به اندازه کافی کلیک نماید تبادل لینک ایرادی ندارد.

3. گوگل به تبلیغ از طریق ارسال مقاله در حجم زیاد علاقه ای ندارد

در صورتی که مقالات خود را به صورت اسپمی به سایت های دیگر ارسال ننمایید مشکلی وجود ندارد در غیر این صورت گوگل شما را مجازان می نماید.

فقط مقالات و پست هایی را در سایت های دیگر ارسال نمایید که قصد دارید آن مقاله را ارائه نمایید.

4. گوگل به برنامه های ایجاد لینک سایت شما در سایت های دیگر علاقه ای ندارد

احتمالا تبلیغاتی را برای ایجاد لینک های سایت شما در سایت های دیگر دیده اید. به هیچ وجه این کار را انجام ندهید زیرا لینک های قرار داده شده توسط این برنامه ها از نظر گوگل غیر طبیعی است و گوگل شما را مجازان می نماید.

از استفاده از این برنامه های ایجاد لینک جدا خودداری نمایید زیرا در صورتی که شما آنها را می توانید بیابید حتما گوگل نیز آن برنامه ها را خواهد یافت

5. از متن تبلیغی برای ایجاد بک لینک به سایت خود استفاده ننمایید

در صورتی که در سایت دیگری تبلیغ داده اید حتما از دستورrel=nofollow در کد لینک در سایتی که تبلیغ داده اید استفاده نمایید زیرا ممکن است گوگل این لینک را یک لینک غیر طبیعی به حساب بیاورد و شما را مجازات نماید.

6. گوگل علاقه ای به لینک های مقالات که خریداری شده اند ندارد

در صورتی که در مقاله ای تبلیغ داده اید از لینک rel=nofollow استفاده نمایید زیرا ممکن است این لینک در مقاله غیر طبیعی فرض شود.

7. گوگل علاقه ای به لینک های بهینه سازی شده در مقالات و بخش ها ندارد

در صورتی که از این روش برای لینک دادن به سایت خود استفاده می نمایید مجازات خواهید شد پس از لینک هایی با عناوین دقیق برای رنک گرفتن در موتور جستجو استفاده ننمایید.

8. گوگل لینک از سایت های کم ارزش را دوست ندارد

در صورتی که سایت خود را به هزاران سایت دایرکتوری ارسال نموده اید و هیچ کاربری از این سایت ها به سایت شما ارسال نشده نگران نباشید زیرا این لینک در این سایت ها هیچ ارزشی برای گوگل ندارد.

در صورتی که یک دایرکتوری به سایت شما کاربر ارسال می نماید آن لینک لینک مناسبی می باشد.

9. گوگل علاقه ای به لینک های موجود در فوتر و سایت های متنوع ندارد

برخی وب سایت ها فوتر خود را در سایت های دیگر قرار می دهند. لینک خود را به این روش هرگز در سایت های دیگر قرار ندهید.

حتی المکان لینک های خود را با عناوین بهینه سازی شده لینک ندهید و از عناوین معمولی استفاده نمایید.

10. گوگل علاقه ای به لینک های که توسط ماژول ها در سایت های دیگر ایجاد می شوند ندارد

برخی از ماژول های نوشته شده توسط برنامه نویسان شامل لینکی هستند که به سایت آنها لینک داده شده این لینک ها از نظر گوگل ارزشی ندارند.

در صورتی که قصد دارید از این لینک ها استفاده نمایید سعی نمایید rel=nofollow را در لینک خود اضافه نمایید.

11. گوگل به ارسالی ها و نظرات فروم ها که به سایت شما با عنوان بهینه سازی شده لینک داده شده علاقه ای ندارد

برخی ابزارها به صورت خودکار به فروم ها ارسال می نمایند از این ابزارها هرگز استفاده ننمایید
از این روش به هیچ وجه استفاده ننمایید گوگل علاقه ای به لینک های ایجاد شده توسط نرم افزارهای ارسال به فروم ندارد.

بسیار ساده است گوگل علاقه ای به ایجاد لینک به صورت اسپمی ندارد لینک های خود را به صورت طبیعی ایجاد نمایید تا گوگل شما را جریمه ننماید.

سورس:

لینک هایی که گوگل دوست ندارد

بعد از تاریخ انقضاء دامنه و دومین تا چه مدت فرصت تمدید وجود دارد و با چه هزینه ای؟


- Domain های gTLD ( مثل com , net , ... ) حداکثر تا یکماه بعد از تاریخ انقضاء بدون جریمه و هزینه اضافی قابل تمدید خواهند بود اما بعد از آن تا حدود 15 روز وارد دوره Redemption-Period می شوند که تمدید Domain در این دوره مشمول 160$ جریمه سازمان ICANN علاوه بر هزینه یک سال تمدید آن خواهد بود ، در صورتی که در این دوره نیز تمدید نشود وارد دوره Pending-Delete می شود که در این دوره امکان تمدید Domain تحت هیچ شرایطی( حتی با پرداخت جریمه ) وجود نخواهد داشت که در مجموع با گذشت 70 الی 80 روز از تاریخ انقضاء Domain ، مجدداً برای ثبت آزاد خواهد شد و هر شخصی که آن را مجدداً ثبت نماید مالک قانونی آن خواهد بود.

آدرس:

تاریخ انقضاء دامنه تا چه مدت فرصت تمدید وجود دارد

تابع جاوا اسکریپت جهت اعتبار سنجی کد ملی


جهت اعتبار سنجی کد ملی کاربران در وب سایت طراحی شده تابع زیر را در اعتبار سنجی جاوا اسکریپت خود اضافه نمایید

function checkMelliCode(varmellicode)
{
var meli_code;
meli_code=varmellicode.value;
if (meli_code.length == 10)
{
if(meli_code=='1111111111' ||
meli_code=='0000000000' ||
meli_code=='2222222222' ||
meli_code=='3333333333' ||
meli_code=='4444444444' ||
meli_code=='5555555555' ||
meli_code=='6666666666' ||
meli_code=='7777777777' ||
meli_code=='8888888888' ||
meli_code=='9999999999' )
{
alert("کد ملی صحیح نمی باشد");
objcode.focus();
return false;
}
c = parseInt(meli_code.charAt(9));
n = parseInt(meli_code.charAt(0))*10 +
parseInt(meli_code.charAt(1))*9 +
parseInt(meli_code.charAt(2))*8 +
parseInt(meli_code.charAt(3))*7 +
parseInt(meli_code.charAt(4))*6 +
parseInt(meli_code.charAt(5))*5 +
parseInt(meli_code.charAt(6))*4 +
parseInt(meli_code.charAt(7))*3 +
parseInt(meli_code.charAt(8))*2;
r = n - parseInt(n/11)*11;
if ((r == 0 && r == c) || (r == 1 && c == 1) || (r > 1 && c == 11 - r))
{
return true;
}
else
{
alert("کد ملی صحیح نمی باشد");
objcode.focus();
return true;
}
}
else
{
return true;
}

لینک:

7 ابزار بسیار مفید و مناسب جهت بررسی و اعتبارسنجی وب سایت به صورت آنلاین

بررسی و اعتبارسنجی وب سایت عملیات بسیار مهمی است که می بایست قبل از راه اندازی وب سایت انجام شود. توسط این ابزارهای تست مشکلات کدنویسی و فنی وب سایت شما گرفته می شود و سایت شما مطابق با استانداردها طراحی می گردد. در صورتی که سایت خود را مطابق با استانداردهای وب طراحی نمایید نتیجه بهتری از سایت خود خواهید گرفت.

در این بخش ابزارهای تست و بررسی وب سایت را برای شما آورده ام که توسط آن ها می توانید سایت خود را از نظر موضوعات مختلف بررسی نمایید و مطمئن شوید وب سایت شما به درستی طراحی شده.

W3C markup validation service

این اعتبارسنج سایت را از نظر کدنویسی صفحه بررسی می نماید و آن را با استانداردهایHTML, XHTML, SMIL, MathML, و غیره تطابق می دهد.

WebAIM Wave

ابزاری برای بررسی و مطابقت سایت با استانداردها که به صورت بصری طراحی شده و المان های مشکل دار را بر روی صفحه وب سایت شما مارک می نماید.

Feed Validation Service

این نرم افزار یک ابزار بررسی فایل های rss شما در سایت می باشد. فایل های rss برای خواندن اطلاعات توسط سایت های دیگر از سایت شما ایجاد می گردند.

Functional Accessibility Evaluator

این ابزار صفحه وب سایت را از نظر نوع و نحوه عملکرد بررسی می نماید.

Browsershots

برای بررسی وب سایت در تمامی مرورگرهای موجود.

Pingdom Tools

از این ابزار جهت بررسی سرعت وب سایت خود استفاده نمایید و سرعت لود شدن بخش های مختلف سایت را بررسی نمایید.

Links Validator

ابزاری جهت بررسی لینک های موجود در صفحه. لینک های که در صفحه باز نمی شوند بسیار به وب سایت شما صدمه می زنند پس آن ها حذف نمایید.

آدرس:

 بررسی و اعتبارسنجی وب سایت به صورت آنلاین

5 آیتم مهم در شرکت های ارائه دهنده خدمات سرویس وب هاستینگ


آیا برای پیدا کردن یک سرویس وب هاستینگ خوب برای وب سایت خود مشکلی دارید ؟ 5 مورد مهم که باید هر شرکت سرویس دهنده وب هاستینگ آن را ارائه دهد را مطالعه کنید ، و شما به زودی شرکت وب هاستینگ مناسب خود را پیدا خواهید کرد. در انتخاب شرکت ارائه کننده خدمات هاست خود نهایت دقت را داشته باشید.

1 – پشتیبانی به لحظه مشتریان

شرکت وب هاستینگ همیشه باید پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته را برای مشتریان ، در مواردی که آنان با مسائل فنی و عیب یابی مواجه شوند را ارائه دهد. شرکت های وب هاستینگ باید گروهی از کارشناسان IT داشته باشند ، تا هر مشکلی که برای مشتریان خود بوجود بیاید را در اسرع وقت حل کنند و سایت آنان را در اسرع وقت دوباره به اجرا بگذارند. همچنین مشتریان باید قادر خواهند بود که در هر زمان با ارائه دهنده سرویس هاستینگ خود تماس بگیرند و آنان باید پاسخ به هر نیاز مشتریان را داشته باشند.

2 – مقرون به صرفه

یک شرکت وب هاستینگ خوب باید قیمت سرویس هایی خدمات خود را بسیار معقول ارائه دهد ، و پکیج های مختلفی با توجه به بودجه مشتریان خود داشته باشد. اما با این حال درست است که این صرفه جویی در هزینه برای شما خواهد داشت ، ولی هیچ وقت نباید ارزانترین سرویس وب هاستینگ را بدون بررسی کیفیت انتخاب کرد ، چون ممکن است آن سرویس به احتمال بسیار زیاد برای شما رضایت بخش نباشد. همیشه شرکتی را انتخاب کنید که مقرون به صرفه بودن سرویس های خود را تضمین کند ، و بتواند به شما در پرداخت حداقل قیمت برای سرویس بهتر کمک کند.

3 – معتبر و تاریخ تاسیس

یک شرکت وب هاستینگ خوب باید معتبر و شهرت خوبی داشته باشد ، تا بتواند یکی از ارائه دهندگان سرویس های معتمد و با اعتبار در منطقه باشد. بسیار مهم میباشد که آنها باید تجربه چندین ساله در IT و کسب و کار اینترنتی داشته باشند ، تا مشتریان بتواند واقعا بر خبره و تخصص آنان اعتماد کنند. همچنین سعی کنید یک بررسی از مشتریان گذشته و حال آن شرکت انجام دهید ، تا فکر و ایده ای از عملکرد آن شرکت برای شما بوجود بیاید.

4 – انعطاف پذیر و پیشرفته

هر چه کار و کسب شما بروی اینترنت بیش تر و بیش تر شد ، نیاز شما به توسعه و تقاضای بیشتر کمک از IT بیشتر خواهد شد. به احتمال زیاد شما نیاز به افزایش فضای آنلاین بیشتر ، دریافت پهنای باند سریع تر ، و کمک های دیگری از خدمات پشتیبانی فنی را خواهید داشت. اطمینان حاصل کنید که شرکت وب هاستینگ انعطاف پذیر باشد ، تا هر زمانی که شما نیاز به خدمات و الزامات اضافه را داشته باشید برای شما فراهم و ارائه کند. همچنین شرکت هاستینگ باید به طور مداوم با آخرین روند در تکنولوژی به روز رسانی شده باشد ، تا شما بتوانید از جدید ترین برنامه های کاربردی و ابزارها استفاده کنید.

5 – ارائه سرویس با کیفیت

مهمترین ویژگی یک شرکت وب هاستینگ ایده آل ، توانایی برای ارائه خدمات با کیفیت برای مشتریان خود داشته باشد. اگر همه مشتریان به طور کامل از خدمات شرکت راضی باشند ، کارکنان با نهایت احترام با مشتریان رفتار می کنند ، و نیاز های مشتریان همیشه در اولویت است ، شما بدانید که این یک شرکت وب هاستینگ ایده آل میباشد.
هنگامی که شما یک شرکت وب هاستینگ که دارای ویژگی های ذکر شده در بالا را پیدا کردید وارد سایت آنها شده و اطلاعاتی بیشتر از پکج های ارائه شده توسط آنان ، را کسب کنید. پس از تآیید از مشخصات و شهرت آن شرکت آنها را انتخاب کرده ، و شروع به راه اندازی و توسعه وب سایت خود را بکنید. هاست دارکوب در ارائه خدمات خود احتمام تمام جهت رعایت نکات ذیل را دارد.
لینک: