سال 2014 به فراز و نشیب های بسیار به پایان رسید و هم اکنون در سال 2015 هستیم. در این مقاله سعی داریم آینده بازاریابی اینترنتی را در سال 2015 پیش بینی نماییم تا از این طریق بتوانیم روش های بهتری را در جهت کسب و کار اینترنتی خود اتخاذ نماییم. در این سال شما می بایست برنامه ریزی مجدد برای بازاریابی اینترنتی و دیجیتال خود انجام دهید تا از هزینه و زمان خود بهترین نتیجه را بگیرید و تمرکز خود را بر آنهایی بگذارید که به روز تر بوده و در جوامع اینترنتی امروزی تاثیر بیشتری می گذارد.
بهتر است علمی تر کار نموده و بر روی مشتریان خود و نیازهای ایشان بررسی بیشتری انجام دهید. قبل از شروع هر کاری نیازهای مشتریان خود را گردآوری نموده و در جهت رفع نیازهای ایشان برنامه ریزی نمایید. مطالب و ساختار وب سایت را به توجه به نیاز مشتریان خود ایجاد نمایید. تمامی جنبه های کاری خود را پوشش دهید تا سوالات کاربران در زمینه شغلی شما در وب سایت شما مرتفع گردد و کاربر وب سایت تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را از وب سایت شما به راحتی بدست آورد.
با توجه به افزایش سرعت اینترنت در سال های اخیر و مخصوصا سال 2015 کاربران اشتیاق بیشتری به رویت فایل های ویدئویی در محیط اینترنت پیدا نموده اند و با توجه به آنکه ویدئو و تصاویر یکی از بهترین راه هایی انتقال مطلب می باشد بازاریابی از طریق فایل های اینترنتی در محیط اینترنت بسیار رونق پیدا کرده است. امروزه به اشتراک گذاری ویدئو و بازاریابی از طریق آن یکی از بهترین روش های بازاریابی اینترنتی می باشد و با توجه به انتقال راحتر مطلب از طریق ویدئو نسبت به متن تاثیر بیشتری بر روی کاربران خواهد داشت.
سئو یکی از راه های بازاریابی از طریق وب می باشد که به عنوان بهترین روش بازاریابی اینترنتی به شما می آید و به طور کلی متمایز از قبل شده و هم اکنون برای آنکه در نتیجه جستجوهای موتورهای جستجو نظیر گوگل جایگاه مناسبی داشته باشید در کنار وب سایت خوب و بهینه سازی شده می بایست مطالب مناسب و همچنین برند خوبی داشت. گوگل هم اکنون ارزش بیشتری برای برندها در نظر می گیرد و هم اکنون به جای تمرکز بر کلمات کلیدی بهتر است بر روی معرفی شرکت خود به عنوان یکی از شرکت های مطرح در زمینه شغلی خود تلاش نمایید. برای رسیدن به این هدف در کنار داشت وب سایت خوب و سئو مطالب وب سایت نیز می بایست در جهت برند سازی مجموعه ارائه گردند. برای معرفی برند خود می بایست از تمامی روش های تبلیغات چه در محیط اینترنت و چه در خارج از آن بهره ببرید.
امروزه شبکه های اجتماعی بسیاری به وجود آمده اند که تقریبا هر کاربر در اینترنت عضو یکی از آنها می باشد و روز به روز کاربران جدیدی به این شبکه های اجتماعی اضافه می شوند و بنابراین عضویت و فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی بسیار مهم تر از قبل شده است. با توجه به حجم گسترده استفاده کنندگان از شبکه های اجتماعی و افزایش گسترده کاربران آن، تاثیر آن بر بازاریابی اینترنتی بسیار بیشتر از قبل می باشد. بنابراین برای آنکه بازاریابی اینترنتی موفقی داشته باشید به شما توصیه می گردد هر چه می توانید شبکه های اجتماعی خود را فعال تر نگاه دارید.
لینک و آدرس:
سرعت وب سایت نقش اساسی در موفقیت یک وب سایت دارد و در حقیقت اولین فاکتور در تجربه کاربر از وب سایت می باشد. در صورتی که لود وب سایت به دلیل استفاده نمودن از گرافیک ها و پلاگین های بسیار پایین باشد و سایت به کندی باز گردد سایت در اولین ارائه بخش از ارائه خود به کاربر موفق نبوده است و این بخش تاثیر منفی در ذهن کاربر خواهد گذاشت. در صورتی که کاربران وب سایت شما از سرعت وب سایت ناراضی هستند و یا خودتان کندی در سرعت وب سایت مشاهده می نمایید می بایست عوامل زیر را بررسی نمایید:
حتما طراحی وب سایت خود را زیر نظر متخصص طراحی سایت و سئو انجام دهید تا در تهیه و پیاده سازی بخش های لازم وب سایت سرعت وب سایت را در نظر بگیرد. در بخش زیر چند مورد اولیه را برای شما بیان می نمایم:
وب سایت های فراوانی برای بررسی سرعت وب سایت وجود دارند که می توانید با استفاده از آنها سرعت لود شدن وب سایت خود را بررسی نمایید که برخی از مهترین های آنها Google PageSpeed Insights, GTmetrix, Load Impact و YSlow می باشند. جهت بررسی سرعت وب سایت خود می توانید با متخصصین دارکوب مشاوره رایگان نمایید. سرعت وب سایت از عوامل کلیدی موفقیت وب سایت می باشد و عدم توجه کافی به آن ممکن است به سایت شما لطمه بزند و بنابراین این مسئله را به عنوان یکی از مهترین مسائل وب سایت خود همیشه مد نظر قرار دهید.
آدرس و منبع:
لاراول Laravel فریم ورک توسعه و طراحی سایت اینترنتی می باشد که در زمان و هزینه شما صرفه جویی می نماید و توسعه وب سایت را بسیار ساده می سازد. Laravel در زمان پیدایش خود جامعه کاربری PHP را تحت تاثیر خود قرار داد و برای خود جایگاه ویژه ای در بین فریم ورک های PHP باز نمود و آن نیز به دلیل سادگی و سرعت بالای توسعه وب سایت توسط این فریم ورک می باشد. در حقیقت توسط Laravel می توانید برنامه های وب را با سریعترین و با کیفیت ترین راه پیاده سازی نمایید. با توجه بخش های بسیاری در وب تکرای می باشند و نیازی به پیاده سازی مجدد ندارند لاراول Laravel به شما امکان تمرکز بیشتر بر قسمت هایی از نرم افزار را می دهد که هم اکنون وجود ندارد و جزو بخش های جدید می باشد و این فریم ورک به شما امکان استفاده از میانبرها برای پیاده سازی بخش های تکراری برنامه وب را می دهد که با استفاده از آنها و اضافه نمودن کدهای جدید می توانید به راحتی برنامه مورد نیاز خود را پیاده سازی نمایید.
لاراول قصد دارد به برنامه نویسان این امکان را دهد تا در محیطی متمایز و ساده و بدون نیاز به درگیر شدن در کدهای پیش پا افتاده و ساده به توسعه بخش های مهم وب سایت خود بیندیشند و بدین وسیله سرعت و بازده پیاده سازی یک برنامه تحت وب را بالا می برد.
لاراول Laravel یکی از جدیدترین فریم ها برای توسعه وب سایت می باشد اما خود فریم ورک به چه معنا می باشد. فریم ورک بستری می باشد که به شما امکان استفاده از کدهای از پیش ساخته شده را می دهد و هدف اصلی فریم ورک ها آسان نمودن برنامه نویسی و دوری از کد نویسی های تکراری می باشد.
یکروز زمان بسیار کمی می باشد و طراحی وب سایت از پایه در این زمان ممکن نیست و تنها می توان وب سایت خرید و یا از قالب های آماده موجود استفاده نمود. در این مقاله روش اول یعنی خرید قالب را برای شما بیان می نمایم که در این روش در کنار سرعت بالا، کیفیت بالا را همچنین خواهد داشت و همچنین با توجه به تنوع بالای قالب ها و سایت های قرار داده شده برای فروش در فروشگاه های قالب وب سایت می توانید وب سایت دقیقا منطبق بر اساس نیازهای خود انتخاب نمایید.
دو سایت معتبر فروش قالب و وب سایت کامل به نام های TemplateMonster و ThemeForest وجود دارند که قالب های و سایت های فراوانی برای فروش در این سایت ها قرار داده شده اند و تمامی قالب ها و سایت ها دموی اجرا شده دارند و می توانید صفحه اول و تمامی صفحات داخلی وب سایت را مشاهده نمایید. همچنین در صورتی که قصد خرید یک وب سایت به طور کامل داشته باشید به عنوان مثال قصد ساخت فروشگاه اینترنتی را داشته باشید می توانید این نوع وب سایت ها را در این فروشگاه ها برای خرید بیابید.
برای آنکه انتخاب درستی داشته باشید بهتر است با کارشناسان دارکوب مشاوره نمایید تا از وب سایت خود بهترین نتیجه را بگیرید. پس از انتخاب قالب و یا وب سایت کافی است شماره قالب را به دارکوب اعلام نموده تا دارکوب قالب مورد نظر را بررسی و در صورت تایید برای شما خریداری نمایید. هزینه خرید قالب دو برابر قیمت قالب به ریال می باشد. برای خرید قالب توسط دارکوب می بایست قبل از خرید مبلغ خرید قالب توسط کارفرما پرداخت گردد.
پس از خرید قالب می بایست سفارشی سازی گردد و لوگو و تصاویر و مطالب کارفرما در وب سایت قرار داده شود و در صورت نیاز وب سایت فارسی سازی شود. هزینه هر بخش به صورت جداگانه اعلام در بخش زیر آمده است:
دقت نمایید درج اطلاعات را کارفرما می تواند خود به عهده گیرد که در این روش کارفرما می تواند پس از آموزش در دفتر دارکوب که هزینه آن پانصد هزار ریال می باشد مطالب داخل وب سایت را از طریق کنترل پانل وب سایت بارگذاری نماید. کلیه موارد لازم در وب سایت بر اساس استانداردهای روز انجام می گردد و پس از راه اندازی وب سایت می بایست امن سازی گردد که هزینه آن پانصد هزار ریال می باشد و برای یکسال پشتیبانی گردد که هزینه آن جداگانه یک میلیون ریال می باشد. در صورت نیاز به ثبت دامنه و اختصاص هاستینگ نیز هزینه آن به صورت جداگانه محاسبه می گردد.
مدت زمان خرید قالب از وب سایت 1 ساعت می باشد و مدت زمان لازم برای نصب و راه اندازی در حدود 2 ساعت می باشد و همچنین زمان لازم برای سفارشی سازی قالب و انجام موارد لازم در وب سایت نظیر فارسی سازی در حدود 4 ساعت می باشد. زمان لازم برای درج اطلاعات وب سایت نیز با توجه به میزان اطلاعات وب سایت متغییر است اما زمان تقریبی چیزی در حدود 8 ساعت می باشد. وب سایت توسط دو کارشناس و طراح وب پیاده سازی می گردد و پس از یک روز کاری قابل تحویل می باشد.
با توجه به آماده بودن قالب زمان برای ویرایش قالب هدر نمی رود ولی در صورت نیاز به ویرایش قالب امکان آن وجود دارد که البته هزینه آن جداگانه محاسبه می گردد.
منبع و سورس:
بله از طریق طراحی وب سایت می توان برند سازی نمود و البته برای رسیدن به این هدف می بایست بر روی وب سایت تمرکز کافی داد و روزانه و به طور مستمر بر روی آن فعالیت نمود. امروزه با گسترش کاربران اینترنت وب سایت به یکی از بهترین بسترهای تبلیغاتی تبدیل شده است و می توان با حضور قدرتمند و دائمی در اینترنت برند سازی نمود و با توجه به بکر بودن این محیط به نسبت سایرهای زمینه های تبلیغاتی هزینه های تمام شده فعالیت در این فضای مجازی بسیار پایین تر نسبت به سایر زمینه ها می باشد. در این مقاله قصد دارم به شما نحوه برند سازی از طریق طراحی سایت را آموزش دهم تا بتوانید چشم انداز درستی از نحوه راه اندازی و نگهداری یک وب سایت موفق داشته باشید.
در هر شغل و کسب و کاری که هستید وب سایت شما نیاز به توجه و فعالیت روزانه دارد و هر چه تمرکز بیشتر بر روی وب سایت قرار دهید و فعالیت گسترده تری داشته باشید وب سایت شما رتبه بهتری خواهد گرفت و در نتیجه ورودی های بیشتری از موتور جستجو خواهید گرفت. فعالیت هایی که لازم است برای برند سازی خود در محیط اینترنت انجام دهید به شرح زیر است:
البته بهترین روش برند سازی داشتن مشتریان راضی می باشد و بهتر است در هر کسب و کاری هستید به روش های راضی نگه داشتن مشتریان خود باندیشید و سیاست های شرکت را بر مبنای آن قرار دهید. ارائه خدمات و محصولات با کیفیت با پایین ترین هزینه ممکن یکی از راه های برند سازی می باشد و می بایست در سایر بخش ها نیز خود را تقویت نمایید. پشتیبانی مناسب از محصولات و خدمات، ارائه تخفیف ویژه برای مشتریان، مشتری مداری، برخورد درست و مناسب با مشتریان و سایر موارد می تواند به برند سازی کسب و کار شما کمک نماید.
جهت شناساندن خود به مشتریان حتما می بایست تبلیغات نمایید و هر چه بودجه بیشتری برای تبلیغات اختصاص دهید و این بودجه را هوشمندانه تر هزینه نمایید موفق تر خواهید بود. تبلیغات برای برند سازی را می توانید از طریق تبلیغ در وب سایت های پر بازدید و مرتبط به زمینه فعاایت خود، ارسال ایمیل تبلیغاتی، ارسال اس ام اس تبلیغاتی، تبلیغات در نشریات، جراید و مجلات، بیلبورد و تبلیغات محیطی انجام دهید و بهتر است در تمامی تبلیغات خود آدرس اینترنتی خود را قرار دهید.
البته انجام فعالیت های بالا تنها زمانی به نتیجه خواهد رسید که این فعالیت ها را به صورت مستمر انجام داده و در طی سالیان رعایت نمایید و در صی این مسیر صبر داشته باشید. برای مشاوره در زمینه برند سازی اینترنتی با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمایید.
سورس و لینک: