طراحی سایت با اسنیپت های جدید گوگل - دارکوب در بلاگ اسکای

تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7

طراحی سایت با اسنیپت های جدید گوگل - دارکوب در بلاگ اسکای

تلفن تهران: 22083926 - 22085386 - 22082258 | آدرس: تهران، سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7

راهنمای سئو به روز رسانی سیستم مرغ مگس خوار گوگل

راهنمای سئو به روز رسانی مرغ مگس خوار گوگل

هر زمان که گوگل الگوریتم خود را به روز رسانی می رساند ، به عنوان مثال الگوریتم جدید گوگل با نام مرغ مگس خوار که به عنوان یک برند جدید معرفی شده، نگرانی هایی از بابت مرگ سئو به وجود می آید.

مرغ مگس خوار گوگل، بنا بر اعلانات گوگل، نتایج جستجوی گوگل را بهینه سازی نموده است و همچنین در آن قابلیت جستجوی موبایل و جستجو توسط صدا سازگاری شده است. مرغ مگس خوار گوگل بزرگترین به روز رسانی موتور جستجوی گوگل در این 12 سال اخیر بوده است. آن از گراف دانش Knowledge Graph گوگل استفاده می نماید و نتایج گوگل را محاوره ای تر، معنایی تر و درک کننده تر می نماید. و این به این معنا است که کسانی که کار بیشتری نمایند، بیشتر نتیجه می گیرند که منافاتی با سئو ندارد.

گراف دانش Knowledge Gragh

گراف دانش گوگل یکی از پروژه های گوگل می باشد که در برخی زمان ها فعال می باشد، و برخی جستجو کنندگان خاص از آن استفاده می نمایند. آن بین مردم، گروه ها ، مکان ها و سایر موارد ارتباط بر قرار می نمایید تا نتیجه جستجوی بهتری ارائه نماید. و به طور خاص جستجوی پیچیده تر و علمی تری را ارائه می نماید، پاسخی که شما از یک انسان دریافت می نمایید تا از نتیجه جستجو. گوگل گراف موردی نیست که اکثر جستجو کنندگان گوگل از آن استفاده نمایند، اما امکانی است که برخی جستجو کنندگان حرفه ای تر از آن استفاده می نمایند. نویسندگان، فروشندگان و محققان می توانند از آن برای رسیدن به نتایج عمیق تر استفاده نمایند.

به روز رسانی مرغ مگس خوار

می توان گفت به روز رسانی مرغ مگس خوار گوگل از گراف دانش گوگل گرفته شده. که نتایج عادی جستجوی گوگل را با گراف دانش گوگل تلفیق می نماید. جدا از یافتن کلمات کلیدی مهم در متن جستجو شده توسط کاربران، آن تمام جمله را در نظر می گیرد و نزدیکترین نتایج را معرفی می نماید. جستجوهای گوگل به نتایجی ختم می شوند که موضوع مورد نظر را بیشتر تحت پوشش قرار داده باشند.

کلمات کلیدی بلند و جستجوهای محاوره ای

مرغ مگس خوار بر کل جمله تمرکز می نماید تا تمرکز بر روی کلمات و این به آن معناست که از این پس صفحاتی که برای کلمات کلیدی بلند طراحی شده اند رنک بهتری می گیرند. کلمات کلیدی بلند بسیار مهم می باشند زیرا دارای رنک بالایی از بازدید کنندگان خاصی هستند. مرغ مگس خوار به کل کلمات توجه می نمایند تا تک کلمات و کلمات را به صورت جدا به جدا بررسی نمی نماید. کلمات کلیدی بلند، که به صورت طبیعی به صفحات وب سایت در روند ایجاد مقاله با کیفیت اضافه می شوند، ترافیک بیشتری برای وب سایت در آینده به ارمغان می آورند.

اعتبار

گوگل به اعتبار یک صفحه بسیار توجه می نماید، و حتی اعتبار نویسنده یک مطلب بسیار مهم می باشد. تقریبا اعتبار نویسنده یک مطلب از سایر المان های مطلب مهم تر است. مرغ مگس خوار به گوگل کمک می نماید تا کاربران به صفحات مناسب از وب سایت انتقال داده شوند تا صفحه اصلی وب سایت. و در نتیجه هر صفحه می بایست برای کاربر مختص به خود بهینه سازی شده باشد. این تنها به رنک کلی وب سایت کمک نمی نماید بلکه به بدست آوردن بازدید کننده بیشتر از سایت منجر می شود.

جستجو توسط موبایل و صدا

تحقیقات نشان داده که تغییرات جدید گوگل نتیجه علاقه گوگل به پشتیبانی از موبایل بوده. به علاوه صفحه جستجوی کاربران در مرورگرهای موبایل گوگل هم اکنون مالک اندرویید می باشد که قابلیت های جستجو توسط صدا در آن تعبیه شده. جستجو توسط صدا منجر به انجام جستجوهای محاوره ای تر و طبیعی تر می گردد. علاوه بر جستجوی یک و یا دو کلمه، کاربران یک جمله کامل را جستجو می نمایند و برای کاربران راحت تر خواهد بود کل جمله را بیان نمایند و یا سوال خود را مطرح نمایند. مرغ مگس خوار برای پاسخ دهی به سوالات و درخواست های کاربران بهینه سازی شده. وب سایت هایی که در این الگوریتم نتیجه بهتری می گیرند ترافیک بازدید کننده آن ها بالا می رود.

تمرکز بر کیفیت

گوگل همیشه وب سایت ها را به ایجاد مطالب با کیفیت در سایت و حذف مطالب بی کیفیت ترقیب نموده است. مرغ مگس خوار به گوگل کمک می نماید تا به کاربران سایت ها و صفحات با کیفیت تری را ارائه نماید. صاحبان سایت می بایست مطمئن شوند سایتشان معتبر و با کیفیت می باشد. این مورد هم به نتیجه جستجوی گوگل و هم به کسب و کار آنلاین وب سایت کمک می نماید. رنک سایت بالا می رود، بازدیدهای تک صفحه ای حذف می شوند و فروش شرکت بالا می رود. و این شانسی برای صاحبان مشاغل اینترنتی می باشد که با جهت دهی درست کاربران سایت رنک بهتر و در نتیجه موفقیت شغلی بیشتری در اینترنت داشته باشند.

کمپین بازاریابی محتوایی شما

بازاریابی محتوایی به ایجاد مطالب با کیفیت در داخل و خارج وب سایت می گویند. و آن به معنای ایجاد مطالب به صورت مرتب در سایت خود و سایر سایت ها می باشد که کاربران علاوه بر خواندن مطلب به آن لینک دهند و آن را به اشتراک بگذارند و بر روی آن نظر دهند. تمام این موارد به نتیجه بهتر وب سایت شما در جستجوی گوگل کمک می نماید.

مرغ مگس خوار سئو را از بین نبرده است

در هر بروز رسانی جدید گوگل این شبهه به وجود می آید که آیا سئو از بین رفته است. در سال های اخیر بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو تفاوت های بسیاری نموده است. صاحبان وب سایت می بایست تمرکز خود را بر ایجاد وب سایت با کیفیت مناسب بگذارند و در صورتی که این کار ادامه یابد سایت به خوبی در موتورها جستجو می شود. صاحبان سایت می بایست تمامی جنبه های موضوع مورد نظر را پوشش دهند. آنها همیشه می بایست راه هایی را بیابند تا مطالب جدید ایجاد نمایند و می بایست مطالب خود را به صورتی ایجاد نمایند تا با کاربران وب سایت ارتباط بیشتری ایجاد نماید.

آینده سئو

گوگل همیشه در پی راه هایی است که بهترین و مرتبط ترین نتایج را به جستجو گران خود ارائه نماید. این به معنای آن است که صاحبان سایت ها می بایست به تلاش خود در داشتن سایتی با کیفیت که تمامی جنبه های موضوع سایت را تحت پوشش قرار می دهد ادامه دهند. صاحبان سایتی که تمرکز خود را بر ایجاد مطالب با کیفیت می گذارند، نتایج پایدار همیشگی خواهند گرفت. برای در ارتباط بودن با موتورهای جستجو بهتر است در راهنمای مدیران سایت موتورهای جستجو عضو شوید و دائما آن را بررسی نمایید.

راهنمای سئو به روز رسانی سیستم مرغ مگس

10 روشی که مرغ مگس خوار گوگل آینده سئو سایت و بازاریابی اینترنتی را شکل می دهد

10 روشی که مرغ مگس خوار گوگل آینده سئو و بازاریابی اینترنتی را شکل می دهد

چندی پیش گوگل مرغ مگس خوار را به عنوان یک الگوریتم جدید و نه به عنوان یک بروز رسانی مطرح نمود که 90% نتیجه های جستجو را تحت تاثیر قرار داده بود. کسی از جزئیات این الگوریتم خبر ندارد، اما مواردی در مورد آینده سئو از آن استنباط می شود.

1. آینده موبایل می باشد
تحقیقات جدید نشان می دهد که 50% از کاربران جستجوی خود را توسط موبایل شروع می نمایند و یک تعداد از کابران که در حال رشد هستند فقط از موبایل برای جستجو استفاده می نمایند. در برخی از جستجو به عنوان مثال رستوران کاربران در حدود 59% از موبایل استفاده می نمایند. زمانی که گوگل قصد معرفی مرغ مگس خوار خود را داشت با این جمله آغاز نمودن "شما می توانید از موبایل استفاده نمایید .." که این می رساند که تمرکز گوگل بر سازگاری بیشتر موبایل است. گوگل هم اکنون اهمیت موبایل را درک نموده است و آن آینده سئو و بازاریابی اینترنتی را تشکیل می دهد. در نتیجه تمامی اطلاعات می بایست برای موبایل بهینه سازی شود.

2. موبایل منجر به جستجوی صدا می شود
هم اکنون apple شرکت siri را خریداری نموده از زمانی که اهمیت جستجو بر اساس صدا را متوجه شده است. siri هم اکنون پر کاربردترین ابزار برای جستجو توسط صدا در سیستم های موبایل می باشد. گوگل هم اکنون بستر را برای کسانی که قصد جستجو توسط صدا را دارند آماده نموده است. ورودی صدا هم اکنون به عنوان ورودی پیش فرض گوگل پلاس می باشد.

3. کلمات محاوره ای بیشتر و عبارات پیچیده تر
استفاده از جستجو توسط صدا منجر به جستجوی کلمات محاوره ای به جای عبارات جستجو می گردد. که این به معنای عبارات جستجوی بلندتر و پیچیده تر می باشد. گوگل هم اکنون این مورد را درک نموده است و مرغ مگس خوار خود را برای این مورد بهینه سازی نموده است. گوگل هم اکنون این نکته را متوجه شده که کاربران به دنبال کلمات کلیدی خاصی نیستند بلکه آنها به دنبال چیزی پیچیده تر هستند به عنوان مثال جواب سوال آنها. بازاریابان اینترنتی که این کار را توسط ایجاد محتوا انجام می دهند می بایست هدف از جستجوی کاربر را بدانند و مطالب خود را برای آنها بهینه سازی نمایند.

4. جستجوی معنایی برای دست یافتن به نتایج دقیق
جستجوی معنایی گوگل به آن معناست که گوگل در صدد است نتایج جستجوی دقیق تری ارائه نماید با شناخت هدف جستجوگر و فیلتر نمودن نتایج جستجو توسط مکان و سایر اطلاعاتی که در مورد جستجو کننده دارند. بنابراین مرغ مگس خوار گوگل قصد درک کل جستجو را دارد و نه کلمات کلیدی موجود در جمله. یکی از کارشناسان گوگل اعلام می نماید "با نتایج جستجوی پیچیده تر، الگوریتم موضوع را بهتر متوجه خواهد شد" بنابراین جستجوی محاوره ای بر روی جملات بلند به خوبی انجام خواهد شد تا کلمات کلیدی.

5. محتوا می بایست مفید باشد
مرغ مگس خوار گوگل در پی ارائه بهترین جواب به سوالات کاربران می باشد. و قصد دارد هدف از یک جستجو را بفهمد و پاسخ های دقیقی ارائه نماید. بنابراین به عنوان فروشنده می بایست بدانید که کاربران شما چه سوالاتی دارند و راه حل هایی را برای سوالات کاربران از طریق وب سایت خود و گوگل پلاس و سایر شبکه های اجتماعی و مکان ها ارائه نمایید. در صورتی که نیازهای کاربران را پاسخ گو باشید رنک بهتری در مرغ مگس خوار گوگل می گیرید.

6. محتوا می بایست اعتبار داشته باشد
گوگل در پی یافتن محتوای با اعتبار می باشد. گوگل برای اعتبار دادن به یک مطلب روش های مختلفی دارد که این کار را از لینک های ورودی به وب سایت و سیگنال های شبکه های اجتماعی انجام می دهد. یکی از روش های معتبر نمودن مقالات مارک آپ مولف گوگل می باشد که از طریق آن می توانید پروفایل گوگل پلاس خود را با مطالب سایت خود لینک نمایید. گوگل از این طریق به شما اعتبار می دهد و فعالیت هایی که بر روی ارسالی ها و مطالب شما انجام می شود باعث بالا رفتن رتبه شما می گردد. برای ایجاد مارک آپ مولف گوگل کلیک نمایید.

7. استفاده از شبکه های اجتماعی
استفاده از شبکه های اجتماعی برای سئو وب سایت بسیار مهم است. شبکه های اجتماعی بر پایه معرفی کاربران وب سایت، به اشتراک گذاری و مورد پسند بودن پایه گذاری شده. موتورهای جستجو از این شبکه های اجتماعی برای یافتن نتیجه های مرتبط استفاده می نمایند. شبکه های اجتماعی به موتورهای جستجو سیگنال های بهتری ارسال می نمایند. واضح است که مرغ مگس خوار گوگل به لایه های خود شبکه های اجتماعی را اضافه نموده تا نتیجه های جستجوی مرتبط تری ارائه نماید. این به معنای آن است که فروشندگان می بایست بر شبکه های اجتماعی تمرکز نمایند، و از طریق فعالیت درست و مستمر در آنها اعتبار خود را در شبکه های اجتماعی بالا ببرند.

8. پیش گویی و ساخت اطلاعات
موارد پیشرفته در جستجو آن است که متون جستجو تنها فهمیده نمی شوند بلکه برای ایجاد دانش استفاده می شوند که می تواند پاسخ گویی سوالات مهم آینده کاربران باشد. این به معنای حرکت از فهم هدف کاربر به پیش گویی هدف کاربر است، که هم اکنون به وصورت واضح در گوگل دیده می شود. قادر بودن به پاسخ به جستجوهای کاربران توسط گراف دانش گوگل به آن معناست که نیازی نیست که کاربران با کلمات کلیدی استاندارد آشنا شوند.

9. لینک ها می توانند در شبکه های اجتماعی تاثیر منفی داشته باشند
در جهان شبکه های اجتماعی جدید داشتن تعداد زیاد لینک به محتوا لزوما بهتر نیست و در برخی موارد می تواند منجر به اثرات منفی نیز گردد. زمانی که شما مطلبی را ارسال نمایید و کاربران زیادی با آن ارتباط برقرار نمایند و آن را به اشتراک بگذارند این مورد اثر مثبتی بر رنک سایت دارد. در صورتی که، شما لینک های زیادی در گوگل پلاس، فروم ها ارسال نمایید و کاربران با مطالب شما ارتباط برقرار ننمایند این مورد برای شما نتیجه منفی در بر خواهد داشت.

10. گوگل پلاس آینده است
گوگل پلاس موردی است که در آینده بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. گوگل پلاس تاثیر بسیاری در ارائه نتیجه های جستجو توسط گوگل خواهد داشت با اینکه گوگل اعلام نموده گوگل پلاس تاثیری در نتیجه ها ندارد. برای فروشندگان گوگل پلاس آینده است. در صورتی که پروفایل گوگل پلاس ندارید آن را ایجاد نمایید و اطلاعات مولف خود را در آن ایجاد نمایید. پس از ایجاد پروفایل گوگل پلاس خود از طریق این لینک حساب گوگل خود را به مطالب خود لینک نمایید. 

10 روشی که مرغ مگس خوار گوگل

نوشتن و طراحی عنوان مهلک وب سایت

نوشتن و طراحی عنوان مهلک

سلام، شما هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید پس من عنوان درستی برای مقاله خود انتخاب نموده ام. شما ممکن است از روش های مختلف عنوان این صفحه را دیده باشید و بر روی لینک آن کلیک نموده باشید. چه چیزی باعث شد که هم اکنون در حال خواندن این مقاله هستید؟ پاسخ یک دلیل دارد و آن نیز عنوان صفحه می باشد. چیزی که باعث شد شما به این مطلب توجه نشان دهید و بر روی آن کلیک نمایید. این اثری که یک عنوان مناسب دارد. عنوان مناسب توجه شما را جلب می نماید و باعث می شود که کاربر تشویق به خواندن ادامه مطلب شود. عنوان صفحه ضعیف نیز عکس این قضیه را به همراه دارد و شما هیچ توجهی به آن نمی نمایید و بر روی آن کلید نمی کنید. در واقع مهم نیست که مطلب شما چقدر مفید باشد و یا محصول شما چقدر عالی می باشد، و چقدر ویدئو شما جالب می باشد. در صورتی که عنوان شما نتواند کار خود را بدرستی انجام دهد کاربران شما تشویق به ادامه مطلب نخواهند شد.

این مقاله به شما آموزش خواهد داد که چگونه عنوانی جذاب برای مطلب خود انتخاب نمایید. این مورد به شما این امکان را می دهد بازدید کننده بیشتری به دست آورید و با کاربران خود ارتباط بیشتری برقرار نمایید. و در نهایت به شما روش هایی را معرفی می نماییم که چگونه عنوان جذاب طراحی نمایید.

تصورات غلط

چند مورد از تصورات غطلی که برخی افراد در مورد این موضوغ دارند را برای شما بیان می نمایم

"عنوان صفحه می بایست صفحه را شرح دهد"

موضوع مقاله را دوباره در عنوان در قالب یک جمله بیان ننمایید و نام آن را عنوان بگذارید. زیرا که اول از همه آنکه این مورد امکان ندارد. دوم آنکه، در صورتی که از این روش استفاده نمایید، عنوان شما بسیار خسته کننده خواهد شد و ارتباطی با کاربر برقرار نمی نماید.

به جای آن که موضوع مقاله را در قالب یک جمله به صورت خلاصه در عنوان بیان نمایید، مهترین و جالب ترین از موضوعات مقاله خود را انتخاب نمایید و آن را در عنوان خود استفاده نمایید. دو مثال برای انتخاب عنوان مقاله خسته کننده در زیر آمده:

"تکنیک های درست طراحی عنوان برای مقاله"

و انتخاب بهتر

"همه چیزی که در مورد نوشتن عنوان می دانید غلط است"

"برای جلب توجه از هر کلمه ای استفاده می نمایید؟"

برای آنکه بازدید کننده بیشتری بدست آورید نباید از هر کلمه دلخواهی استفاده نمایید. همیشه از کلماتی استفاده نمایید که در مورد موضوع مورد نظر باشد.عنوان صفحه می بایست کاملا مطابق با موضوع صفحه باشد. البته می توانید از کلماتی استفاده نمایید تا نظر کاربران را جلب نمایید.

"سایز مهم نیست، عنوان می تواند کوتاه و یا بلند باشد"

زمانی که در مورد عنوان بالای صفحه صحبت می شود، سایز مهم می باشد. موردی که به شما پیشنهاد می نمایم آن است که از عناوین خیلی بلند استفاده ننمایید. در صورتی که عنوان شما دو و یا سه خطی شود جالب نخواهد بود زیرا عنوان مناسب عنوانی است که در چند کلمه و در مدت زمان کوتاهی موضوع را به کاربر منتقل نماید. عناوین بلند برای کاربران خسته کننده می باشند. یک دلیل دیگر آنکه از عناوین بلند استفاده ننماید آن است که زمانی که می خواهید در شبکه های اجتماعی به مانند توئیتر عنوان را استفاده نمایید، عنوان شما کوتاه خواهد شد و ممکن است اثر بخشی بازم را نداشته باشد.

به شما پیشنهاد می نمایم عنوان خود را نه کوتاه و نه بلند انتخاب نمایید. برخی اعلام می نمایند که عنوان کوتاه مناسب تر است. لازم نیست عنوان شما کوتاه باشد مهم آن است که عنوان شما نظر کاربر را جلب نماید.

مزیت ها و مشکلات را بیان نمایید

برای نوشتن یک عنوان مناسب می بایست مشکلات و مزیت هایی که کاربران به دنبال آن هستند را بیان نمایید. و این مورد نیاز به آن دارد که شما درک درستی از مشتری خود داشته باشید و آنها در محصولات شما به دنبال چه چیزی هستند. بهتر است در عناوین خود روش بر آورده نمودن نیازهای مشتریان را عنوان نمایید.

شناخت کامل خوانندگان

شناخت کامل خوانندگان شما باعث ی شود عنوان مناسبی برای کاربران خود استفاده نمایید. به این فکر نمایید که چگونه می توانید با نزدیکترین دوست خود، برادر و خواهر ارتباط برقرار نمایید. شما آنها را می شناسید و می دانید چگونه آنها را تحت تاثیر قرار دهید.

شما قصد دارید توجه آنها را به چیزی جالب و هیجان انگیز جلب نمایید. همیشه نشان دهید مشکل و خواسته کاربران خود را کاملا می شناسید و چه راه هایی برای رفع آن پیشنهاد می نمایید. این باعث می شود تا مشتری شما مقاله شما را پاراگراف به پاراگراف مطالعه نمایید.

نکته هایی برای عناوین

در این بخش به شما مواردی را اعلام می نمایم که رعایت آنها باعث بهینه سازی عنوان مقاله شما می شود.

ساختار ساده

اولین عنوان شما می بایست از سایر عناوین موجود در صفحه بزرگتر باشد. این مورد توجه کاربر را به عنوان صفحه جلب می نماید و اولین موردی که کاربر در صفحه مشاهده می نماید عنوان صفحه می باشد.

شفافیت

استفاده از رنگ های با کانتراست بالا بسیار مهم می باشد و باعث افزایش سطح توجه کاربر به عنوان صفحه می گردد. همیشه از رنگ های متضاد صفحه برای رنگ بندی عنوان خود استفاده نمایید تا جلب توجه بیشتری نماید. برای زیر عنوان از فونت های کوچکتر و رنگ های ضعیف تری نسبت به عنوان اصلی استفاده نمایید.

استفاده ار فضای خالی

همیشه عنوان را در مکانی مناسب قرار دهید تا بیشتر مورد توجه کاربر قرار گیرد. معمولا در صفحه اطراف عنوان را خالی نمایید تا توجه کاربر سمت بخش مورد نظر رود. در صفحه ای که المان های بسیاری در آن وجود دارد، خالی نگه داشتن اطراف عنوان باعث بالا رفتن سطح توجه به بخش مورد نظر می شود.

عنوان مهلک

اسنیپت های جدید گوگل در نتایج جستجو سایت Rich snippets

اسنیپت های جدید گوگل در نتایج جستجو Rich snippets

اسنیپت های گوگل به اطلاعات اضافی که در نتایج جستجوی گوگل به کاربران نشان داده می شود می گویند که سه نوع از آنها را در این مقاله به شما معرفی می نمایم. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نماید و با سه فلش به رنگ های مختلف نمایش داده شده اند اسنیپتی که با رنگ قرمز نمایش داده شده اسنیپت breadcrumbs گوگل می باشد که آدرس صفحه مورد نظر را در موتور جستجو نمایش می دهد. این اسنیپت همچنین به شاخه بندی مطالب سایت را به موتور جستجو نمایش می دهد. استفاده از این اسنیپت تاثیر بسیاری در ایندکس شدن وب سایت خواهد داشت. اسنپیت بعدی که در تصویر بالا با فلش آبی نمایش داده شده است مربوط به رای دهی کاربران به مطلب مورد نظر است که نتایج آراء کاربران به صورت ستاره در نتایج جستجو گوگل نمایش داده می شود. این اسنیپت تاثیر بسیاری بر کلیک خور نتیجه جستجو در گوگل خواهد داشت و به طور کلی باعث اعتبار مفاله می گردد. اسنیپت بعدی که با فلش فهوه ای نمایش داده شده اسنیپت نمایش نام و تصویر نویسنده مقاله می باشد که این مورد نیز باعث رتبه بهتر مقاله و ایندکس شدن بهتر آن می گردد. البته در این مثال به دلیل استفاده از سایر اسنیپت های گوگل تصویر نویسنده مقاله نمایش داده نشده. استفاده از این اسنیپت بسیار ساده می باشد و برای انجام این کار مقاله قبلی من در مورد قرار دادن نام و تصویر نویسنده مقاله در نتایج جستجو گوگل را مطالعه نمایید.

به طور کلی گوگل مدیران سایت را برای ایندکس شدن بهتر سایت در موتورهای جستجو به استفاده از این اسنیپت ها تشویق می نماید. در صورتی که قصد دارید در وب سایت خود از این اسنیپت ها استفاده نمایید می توانید کمک آموزشی گوگل را در این آدرسhttps://support.google.com/webmasters/answer/99170?hl=en مطالعه نمایید. در صورتی که در سایت خود اسنیپت ها را کار نموده اید و قصد دارید آن را تست نمایید می توانید در این آدرس http://www.google.com/webmasters/tools/richsnippets آدرس صفحه مورد نظر از سایت خود را وارد نمایید و نتیجه کار خود را بررسی نمایید. این ابزار همچنین به شما امکان می دهد کد html خود را بررسی نمایید و کافی است کد html خود را در آن کپی نمایید و در نهایت نتیجه چیزی شبیه به بررسی صفحه طراحی سایت حرفه ای دارکوب خواهد بود.

استفاده از این اسنیپت ها در سایت نیاز به تجربه فراوان و دانش برنامه نویسی وب سایت دارد و برای به کار بردن این اسنیپت ها در سایت خود می توانید با طراحی سایت دارکوب تماس حاصل فرمایید.

اسنیپت های جدید گوگل

ثبت صفحات وب سایت در موتور جستجوی گوگل

ثبت وب سایت در موتور جستجوی گوگل

در صورتی که دامنه خود را به تازگی ثبت نموده اید و یا طراحی وب سایت شما به تازگی به اتمام رسیده بهتر است سایت خود را در موتور جستجوی گوگل ثبت نماید. جهت ثبت سایت در گوگل به آدرس https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url مراجعه نمایید. برای ورود به این آدرس لازم است که در گوگل حساب کاربری داشته باشید. پس از ورود به حساب کاربری گوگل خود، این آدرس را در مرورگر خود بررسی نمایید و با تصویر بالا روبرو خواهید شد. آدرس خود را در بخش URL وارد نموده و کد امنیتی را درج کنید و بر روی کلید submit request کلیک نمایید. با انجام این کار به شما پیغامی مبنی بر انجام درست عملیات نمایش داده خواهد شد، در غیر این صورت ثبت سایت در گوگل را دوباره تکرار نمایید.

جهت نمایش سایت در گوگل حتما لازم نیست این کار را انجام نمایید، اما این کار سرعت ایندکس شدن شما را در گوگل تسریع می بخشد. در صورتی که شما این کار را انجام دادید و بعد از چند هفته سایت شما در گوگل حتی با نام دامنه کامل وب سایت جستجو نشد حتما با متخصص سئو سایت مشاوره نمایید. زیرا ممکن است مشکلی در وب سایت طراحی شده شما و یا سرور شما وجود باشد که مانع از ایندکس شدن شما در موتور جستجوی گوگل می باشد. در صورتی که هم اکنون سایت شما در موتور جستجوی گوگل سرچ می شود نیازی به ثبت مجدد وب سایت نیست.

ثبت وب سایت در گوگل فقط سایت شما را به گوگل معرفی می نماید و تکرار مکرر این کار تاثیری در رنکینگ شما در موتور جستجوی گوگل نخواهد داشت. در صورتی که سایت شما در گوگل جستجو می باشد، اما قصد دارید جزو نتایج اول گوگل باشید با طراحی سایت دارکوب تماس حاصل فرمایید. برای آنکه سایت شما بین نتایج اول گوگل باشد فعالیت های بسیاری می بایست در داخل و خارج سایت شما انجام گردد و اول بودن در گوگل کار ساده ای نیست.

جهت بالا بردن رنک سایت به شما پیشنهاد می نمایم در سایت خود مقاله های خوب و مفید در زمینه شغلی خود ایجاد نمایید که مورد نیاز کاربران و مشتریان زمینه شغلی شما می باشد. ثبت این مقاله ها را در انجمن ها و تالارهای گفتمان به اشتراک گذاری نمایید تا سایر کاربران در اینترنت و همچنین موتور جستجوی گوگل از وجود سایت مفید شما مطلع شوند.

* یک نکته مهم در زمینه ثبت سایت در گوگل آن است که این کار را زمانی انجام دهید که سایت شما موجود می باشد و صفحات سایت به درستی آدرس دهی شده باشند. به این معنی که در صورتی که از صحت عملکرد سایت خود مطمئن شدید آن را در گوگل معرفی نمایید.

* همچنین قرار دادن بک لینک در سایت های دیگر باعث معرفی زودتر سایت شما به موتور جستجوی گوگل خواهد گردید، برای اولین قدم سایت خود را در سایت های آگهی ثبت نمایید.

جهت ثبت سایت در گوگل از این لینک نیز می توانید استفاده نمایید. 

http://www.google.com/intl/fa/add_url.html
منبع: